|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ER faktisk grei i bånn!
Medlem siden: Apr 2013
![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!
ja det syntes du vel! du sitter vel glad og fornøyd nå på at du vrir på det jeg sier? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Glamorøs
|
Altså, alle kjæledyreiere tenker på seg selv framfor dyrene. Om det er dyrene man tenker på burde man heller jobbet for at ingen dyr blir tatt ut av sine naturlige element for å være noens leke. Kanskje aller minst de dyrene som ikke kan ha et liv utendørs, slik katter og hunder kan.
Sist redigert av Tallulah : 17-04-13 kl 20:21. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ræv med ører
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Jeg er imot og kommer ikke til å signere.
|
|
|
#4 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
Er fullstendig enig.. Vi burde hatt mye større kontroll på dette. husdyr bør vi fortjene å ha, ikke hatt rett på å ha! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Utenlands
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Og den gruppen dyr fortsetter jo bare å lide så lenge de importeres ulovlig. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Utenlands
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Spiller ingen rolle. Ulovlig er ulovlig! |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Det var nok litt naivt å tro at man bare kan valse inn her med noen relativt dårlige argumenter for en utrolig liten og uviktig sak, og forvente at alle skal overbevises på flekken.
|
|
|
#10 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
er ikke naivt å "valse" inn her å prøve å snakke med folk som ikke kan noe m dyrene.. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Utenlands
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Jeg er heller blitt mer skeptisk etter denne diskusjonen, men det har jo ingen innvirkning på livet mitt. Jeg bor i Nederland og her er det sikkert lov akkurat som med hasjen. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
hvorfor er det slik at du er blitt mer skeptisk da..? ser flere som har skrevet det og kan ikke forstå hvorfor? |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Ikke jeg heller, vil aldri skje at jeg signerer!
|
|
|
#15 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Det er da ingen som kaller deg den store stygge ulven?
|
|
|
#16 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2013
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Vi blir tatt for dårlige argument, men ''De er ekkle'' blir godtatt. hmmm
|
|
|
#18 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hjelp oss å få lovforslaget om eie av eksotiske dyr til høring!Jeg er helt enig med skilpadda at det er dumt med lover det ikke finnes grunner for. I dette tilfellet kan jeg for lite (og interesserer meg for lite) til å sette meg godt inn i saken fra begge sider til å kunne lande på et standpunkt. Derfor signerer jeg ikke. Jeg signerer ikke ting jeg er likegyldig til, jeg signerer ting jeg brenner for. Det hjelper jo heller ikke at jeg syns de som har skaffet seg eksotiske dyr ulovlig har begynt i helt feil ende.
|
|
|
#19 |
|
ER faktisk grei i bånn!
![]() |
når man snakker generelt i et forum kan man holde seg saklig. så får man saklig svar.. etter alle svada svarene som har kommet her, så bør jeg få lov å reagere.. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Det er på en måte sånn det kan gå når man registrerer seg på et forum helt uten å vite noe om det forumet, utelukkende for å slenge seg med i en tråd om et tema man er i overkant engasjert og opptatt av.
|
![]() |
|
|