|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#162 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Mitt skoskap er helt tomt oppå i dag også! |
![]() |
![]() |
![]() |
#164 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Jeg hadde en fantastisk steinsamling i vinduskarmen der jeg bodde før. Samlet under de fineste gåturene til og fra barnehagen. Nå er barnehagen nærmeste nabo, så det blir nok ingen ny steinsamling.
![]() |
![]() |
#165 |
Kjernesnill
|
Tre gutter i pinnealderen, ei jente i lipglossalderen, ei jente med dilla på skjell, sneglehus, frosk og stein. Og en mann med et lidenskapelig forhold til skismøring til bruk i sjiktet -1 til +2 grader. Vi har et fint fat på den gamle kommoden etter min farmor, der står det nå ti-tolv skismøringsbokser og to sykkellykter.
![]() |
#166 |
Dig for victory!
|
Jeg ser det levende for meg!
![]() |
![]() |
#167 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
#168 |
Travelt opptatt
|
Mannen min ønsker seg en roteskuffe på kjøkkenet. Han tror det er lurt.
Veldig viktig med nok plass bak lukkede dører, ja. Vi har 36 trådkurver i gangen. Dekker en hel vegg. Ting og tang kastes i nærmeste ledige skuffe, og så har vi ryddeøkter når det begynner å bli fullt. Prøver å ha en 3-4 tomme kurver etter hver ryddeøkt. Heldigvis lite mat som blir lempet oppi, men skitne klær finner jeg ofte.
![]() |
#169 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Siden tråden likevel ble dratt opp; Jeg kan fortelle at det faktisk er ryddig på skoskapet vårt 95% av tiden. Den sorteringsdingsen for IKEA er genial til post, penner og småsaker. Ved siden av står det en blomst og ellers er det som regel tomt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Mannen foreslo å oppbevare den der sugekoppstakedingsen til tette avløp oppå der.
![]() |
![]() |
#171 |
Bedreviter
|
Du er skilt og har sagt opp ungene siden du startet tråden? |
![]() |
![]() |
![]() |
#173 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Jeg har stort barn og stor mann.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 17-09-16 kl 15:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#175 |
villende
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Jeg kan meddele at vi har ryddig skoskap. |
![]() |
![]() |
![]() |
#177 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Oppå skoskapene har vi en keramikk-katt og en boks til pinner, kongler, bark og andre skatter. Det er stort sett ryddig der, men det er mer fordi skoskapene står i vindfanget og ikke i gangen innenfor og derfor er det ikke noe naturlig dumpingsted for saker og ting.
![]() |
#178 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Vi har en bilderamme med plass til 5 bilder og har babybilder av alle 5 i familien der.
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|