|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har fått viljen sin
|
![]() Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Vi har en knøttliten gang. (Virkelig knøtt-liten. Når jeg googler "inspirasjon liten gang" må jeg nesten le over hva andre legger i begrepet liten.) Til nå har vi hatt en høy skohylle fra IKEA. På toppen, i skulderhøyde, har det samlet seg mye rart som enten skal inn eller ut av huset. Nå har vi shinet gangen og kjøpt ny skohylle. Denne hyllen når meg omtrent til midjen og er dobbelt så lang som den forrige. Jeg vil-ikke-vil-ikke at den skal bli oppbevaringssted, og lurer på hva jeg kan sette oppå den som signaliserer "jeg er opptatt" fremfor "jeg er tom og tilgjengelig for hva det måtte være du har i hendene". Det kan ikke være noe som knuser, for det vil en eller annen gang bli veivet ned at et sverd eller en vannpistol. Det kan gjerne være noe vi kan legge dagens post i - men hyllen er bare 17 cm bred så det begrenser seg jo. Sist redigert av Mei : 22-03-14 kl 22:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Tja. Votter, luer, reklameposten fra siste to uker, halve brødskiver, viskelær, halvtomme sportsflasker, leksebøker og tyggis. Sånn for å nevne noe av det vi kan ha på vårt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Har fått viljen sin
|
Det er allerede knagger på veggen over - til nøkler og solbriller og slikt. Over knaggene, helt oppe under taket, er det en hylle med kurver til refleksvester, skopleie og hodelykter og slikt. Problemet er at om det ikke står noe PÅ hylla, så samler det seg masse uforutsigbart der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Eller pleksiglassplate helt opp til taket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Lommebøker, lebestifter, adgangskort, mobiltelefoner og en skål for nøkler |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Har fått viljen sin
|
JEG er en sånn som ikke har rot på skapene mine. I allefall ikke hvis jeg bestemmer meg for å la være. De andre som bor her derimot. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Har fått viljen sin
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Vi hadde en liten skål på det forrige skoskapet. Jeg trodde den var blitt borte helt til den dukket opp under alt det andre skrotet da vi skulle bytte skap. Jeg følte meg litt som en arkeolog. Når jeg tenker meg om tror jeg skålen i sin tid var tiltenkt nøkler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
i tåkeheimen
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Jeg prøver stadig med en høvelig fin skål som skal få lov til å ha smårot (solbriller, reflekser, bussruter, nøkler, penner osv) i seg, og så et lysfat med litt dill som skal signalisere her-skal-det-se-ryddig-ut-legg-refleksvest-sykkelhjelm-lue-votter-skoskje-pinner-vesker-leggbeskyttere-et-annet-sted, men jeg lykkes ikke ... Jeg har prøvd gruppe med små planter i tillegg for å fylle litt mer opp, sånn at det blir mindre plass til alt det som hører hjemme andre steder, men de druknet bare. I rot.
![]() |
#15 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Jeg holder med de andre, dessverre. Jeg har en kommode i gangen som jeg planla å ha en skål til nøkler og dill, en liten figur og en klokke på. Vel, jeg har det. Under luer, votter, et par pinner, en hjelm, litt skismurning, solbriller, skjerf og what not. Enten må man tvinge alle til å rydde det opp hver dag, eller så man man bare finne seg i det.
![]() |
#16 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva kan vi ha oppå skoskapet i gangen?Et skoskap til.
![]() |
#17 |
Har fått viljen sin
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
klassiker |
|
|