Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-03-14, 08:28   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vårt lille land: Ønske om mer avansert matte

Jeg så med sjokk og vantro på det første innslaget i gårsdagens episode fra "Vårt lille land" på TV2. Jeg liker ikke egentlig intervjuteknikkene og slikt, men jeg vet ikke hvor mye dette rokker ved budskapet.

Jeg har barna mine på en skole som har strukket seg lenger enn langt for å tekkes den lille mattenerden vår. Og jeg ble helt satt ut over hvordan den omtalte skolen angrep problemstillingen. Gutten det var snakk om ble satt til å pusse ut sider i matteboka når han hadde regnet for langt, og når foreldrene gjentatte ganger etterlyste tilpasset opplæring så ble det til slutt sendt bekymringsmelding til barnevernet. Skolen mente at foreldrene hadde for høyt konfliktnivå. Barnevernet gjorde sin utredning og tilbø seg å hjelpe foreldrene å snakke med skolen.

Er det virkelig vanlig at foreldre møtes på denne, eller mindre drastiske, måter når de ber om tilpasset opplæring for ungene sine?

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:19.