|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?
|
|
|
#3 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Fysj. Sånne smakløse nyrike, altså.
|
|
|
#5 |
|
Borte
|
|
|
|
#8 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Største filmskuffelse?Teknodansescenen i parodifilmen "Matrix part deux" er virkelig grusom
|
|
|
#10 |
|
Glamorøs
|
Sv: Største filmskuffelse?Kan noen fortelle meg hvorfor partyscenen i Matrix II er så dårlig eller dum? Er det fordi man ikke liker musikken? Fordi man ikke tror de hører på slik musikk i "fremtiden"? Fordi man ikke tror de danser før de skal i krig? Jeg syns for øvrig elskovscenen er mye mer pinlig.
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?Av en eller annen grunn hadde jeg gledet meg til "kunsten å tenke negativt" - men for en meningsløs film! Jeg er generelt glad i norsk film, norske bøker og norsk musikk. Synes det har kommet mye bra norsk film de seinere åra, og trodde nok at denne skulle være en av perlene, men altså...
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Truth is in the x-files
|
Elskovsscenen er skrekkelig, jeg gir deg det. Men jeg syntes dansescenen er corny. M1 var slick og cool, og dette ble stilbrudd.
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Men det er jo et stilbrudd fordi de plutselig er i den virkelige verden, som er møkkete, svett og stinkete, i stedet for den oppkonstruerte, elegante.
|
|
|
#15 |
|
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?Jeg ser til mine overraskelse at mange filmer jeg liker mislikt. Men slik er det vel. Mitt bidrag i første omgan er Smala Sussie. Det var møkk det. Har den liggende hvis noen vil ha den. Kommer aldri i dvd spillern igjen.
|
|
|
#16 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?Den engelske pasienten. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Største filmskuffelse?Lost in Translation er en stor filmskuffelse for min del også.
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Største filmskuffelse?Wyatt Earp (med Kevin Kostner), Moulin Rouge og Titanic er de filmene jeg husker navnet på i farten. Har sett mange dårlige og enda dårligere filmer opp gjennom årene, men disse filmene trodde jeg at jeg skulle like. Wyatt Earp er første og eneste gangen jeg faktisk har forlatt kinosalen midt i forestillingen. Moulin Rouge, vel jeg satt helt til siste slutt og var overbevist om at det kom til å bli bedre og at jeg før eller siden ville skjønne hele poenget med filmen |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Sær og kresen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Største filmskuffelse?Jeg ga Lost in Translation en ny sjanse i går, og kan meddele (til Tinetoffs store glede?
|
|
|
#20 |
|
kan tilsettes alkohol
|
|
![]() |
|
|