|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?FP er et forum for mødre og fedre som er sikre på seg sjøl og sin egen foreldrerolle og/eller genuint ønsker innspill fra andre om hvordan man kan gjøre ting annerledes. Hvis man ikke er der, tror jeg mange kan oppleve forumet som ekstremt PK og vanskelig å forholde seg til. :digger fp:
|
|
|
#3 |
|
Live and let live
|
Sv: Politisk korrekt FP?
Det var godt oppsummert.
|
|
|
#4 |
|
Erfaren nok
|
Jeg tror ofte jeg er sikker på min foreldrerolle.. men så blir jeg usikker noen ganger, når jeg leser og hører om alt det alle andre får til/prioriterer/gjør.
|
|
|
#5 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Det preges kanskje også litt av at mange av de som var med fra starten traff hverandre på nett via et underforum som kaltes "Modne Mødre". For meg har i alle fall det du beskriver vært noe som kom med alder og erfaring. Jeg vet ikke om FP ville ha vært stedet for meg da jeg fikk barn som 20-åring.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Også jeg som ikke har barn en gang, da.. |
|
|
|
#7 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Godt sagt. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Nemlig.
Velkommen, håper du vil trives. Dette er naturligvis en veldig PK tråd å debutere i!
|
|
|
#9 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?Takk, Skilpadda. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Live and let live
|
Sv: Politisk korrekt FP?Man kan jo ikke legge sammen alle forskjellige sine kjepphester og tilskrive dem som egenskaper til hver enkelt i en samlet gruppe. Det er nok et dårlig selvbilde som snakker. Hvis ikke hadde man jo lagt sammen alle de negative utilstrekkelighetene som outes og gjort det samme? Eller, man hadde som Teofelia så fint gjør: Tenke at; Oi, kanskje jeg kan la ungen min prøve også? – Eller tenke; oi, dette hørtes bra ut, kanskje jeg kan gjøre det også?
|
|
|
#11 |
|
"De"
|
Ja, og dette er et viktig poeng. Selvsagt lærer man av hverandre også.
|
|
|
#12 |
|
Live and let live
|
|
|
|
#13 |
|
"De"
|
|
|
|
#14 |
|
Live and let live
|
Det har du jo lov til.
|
|
|
#15 |
|
Epikur
|
Too much er vel når du legger sammen alles gode sider, egenskaper og kjepphester og tillegger dem en rekke personer. Det er ikke slik at alle kan alt og gjør alt, selv om mange er gode til noe, enkelte veldig mye.
|
|
|
#16 |
|
Mjau
Medlem siden: Aug 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Politisk korrekt FP?Jeg blir ofte litt overveldet når jeg ser hva andre får til og rekker, men så er jo jeg skrekkelig lat også da, og ikke så veldig organisert at det gjør noe. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
saftig
|
Ikke sant?
|