|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#161 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Tatoveringer i øret? |
|
|
|
|
|
#163 |
|
Mother of Dragons
|
Det er jo også en idé til t-skjorte
|
|
|
#164 |
|
Sviiisj!!
|
Eller "Høna mi verper". Hadde kanskje vært morsomt dersom man var hønsebonde.
|
|
|
#165 |
|
sukk
Medlem siden: Jul 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg synes den var ganske så småteit og ikke spesielt morsom. Men jeg synes ikke man skal trekke det for langt. Jeg tror ikke mannen i en sånn skjorte egentlig har tenkt på at det finnes andre som ikke har så velfungerende svømmere, men han er muligens ung og stolt og muligens også litt tankeløs, hva vet jeg. For meg føyer den seg inn i tradisjonen "høhhøh, skyter ikke løskrutt her i gården, gitt" og lignende, som noen stolte og litt ubehjelpelige og litt teite fedre har lirt av seg til alle tider. Jeg ser jo at det kan virke sårende på andre, men jeg tror ikke det er ment slik, akkurat. |
|
|
|
|
|
#166 |
|
Deltidsmamma
|
A-ha! Jeg tenkte ikke over den muligheten. Da er det et poeng med den også, gett. Like teit. |
|
|
|
|
|
#167 |
|
Sviiisj!!
|
Ikke sant? Det kan rett og slett oppfattes som en invitasjon til single kvinner som er ferdig med barneproduksjon!
|
|
|
#169 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg har bestilt samme T-skjorte, bare med "verdens beste pappa", som han skal få på farsdagen.
|
|
|
#170 |
|
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Platt, plump og vulgær er ord som renner meg i hu når jeg ser denne t-skjorten. I raffinement er den på linje med Sug og svelg, trivelig helg-t-skjortene som var så populære tidlig på 1990-tallet.
|
|
|
#171 |
|
Passiv
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Med fare for å virke som veldig frøken snerpete må jeg si at jeg reagerer negativt. Ville aldri kjøpt den til en mann i mitt liv av den nette grunn at jeg kjenner mange ufrivillig barnløse. Synes teksten er hånende mot de som sliter og tror nok enkelte ville føle seg støtt dersom de så en mann med den når de selv slet med å få barn. |
|
|
|
#172 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg er så teit at jeg ikke var i nærheten av å tenke sædceller i denne sammenhengen.... Ok, jeg syntes teksten var litt teit, er det noe å skryte av at barna dine kan svømme... Men jeg fant jo fort ut at jeg var helt på bærtur |
|
|
|
|
|
#173 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
Som UFB'er kan jeg bekrefte at jeg er så hårsår at jeg er enig med Blondie. Jeg ville blitt irritert og i dårlig humør av å se noen med den på. |
|
|
|
|
|
#174 |
|
Epikur
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg ser vi må skaffe oss t-skjorter.
|
|
|
#175 |
|
nygift
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Hvorfor er den nødt til å være tiltenkt sædceller?
|
|
|
|
#176 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Har ikke lest hele tråden, men kun innlegg en. |
|
|
|
|
|
#177 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
Nå er vel ikke dette et "sitere + enig-forum", men jeg gjør det likevel. |
|
|
|
|
|
#178 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Jeg reagerer vel ikke noe i det hele tatt. Den er vel helt grei, synes jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|