Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 15:51   #141
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Opprinnelig lagt inn av Esme, her.

«Jeg har tatt sædkvalitetsprøve og hadde 40 mill/l!»
synes jeg er kanskje mer catchy enn forslaget fra HI

Da kan man jo like godt skrive "Jeg er ikke fertil" eller "Gutta svømmer, men det er altfor få av dem" .

(WHO angir konsentrasjon under 20 mill/mL som lavt, da er ikke 0.04 mill/mL noe man skryter av, lissom.)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:54   #142
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det letteste er burka.

Gammel 27-10-08, 15:58   #143
Martis
Ute på tur

Martis sin avatar

Hvor: Bøgda
Blogginnlegg: 142
Martis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de flesteMartis er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg har også blitt oppringt fra Landsforeningen mot krybbedød like etter tre av fødslene mine, med omtrent samme argumentasjonen. Og fra en støtteforening mot incest. Jeg satt igjen med følelsen av å være for incest og krybbedød hvis jeg ikke ga penger.

Og jeg var ikke glad i barna mine siden jeg ikke ville ha en "gratis" alarm fra Hafslund. Hvor lærer de salgsstrategi egentlig?

Tskjorten er ikke spesielt morsom og jeg hadde skjemtes om mannen hadde gått med en sånn.

Gammel 27-10-08, 15:58   #144
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Burkaer med skrift hadde jo vært genialt!

"Bad Hairday"
"Det er faenmeg KALDT i Norge!"
"Spøkelseskladden rocker"

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:00   #145
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

På den andre siden, om det hadde stått noe som var enda mer plumpt som «Jeg har kjempelang tiss!» så hadde det blitt en veldig søt t-skjorte.

Og der var julegaven til mannen i boks. :løper til spreadshirt.com:

Fikk mange gode ideer til nye t-skjorter nå, merker jeg. Innser også at min Turboneger t-skjorte med påskriften "I've got erection" sikkert kan støte mange. Ikke at jeg går med den lenger, ei heller "I'm with stupid"-skjorta.

Ang. HI: Det falt meg ikke inn at den kunne oppfattes støtende, men jeg mener den er skikkelig harry. Men jeg synes ikke den slår "I'm too sexy for this t-shirt" når det gjelder å være plump, likevel.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:00   #146
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvis en UFB-er hadde reagert på at mammaklærne mine hadde vært tettsittende hadde det vært lettere for meg å snakke med henne om enn om hun hadde reagert på at mammagenseren min hadde hatt teksten "Mine eggstokker funker perfekt".

Ser du ikke forskjellen?

Eh, nei egentlig ikke.... Jeg ville aldri ha brukt noen av disse T-skjortene, men for meg er det uansett bare en litt teit måte å uttrykke noe som er helt vanlig å uttrykke. Foreldres stolthet kan jo være helt uuholdelig for mange og enhver av og til....

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:01   #147
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Det letteste er burka.

Jepp, da kan man jo trykke hva som helst utenpå og komme unna med det. Jeg vil ha en burka hvor det står:

«Jeg er blond, pen og veldreid.»

Gammel 27-10-08, 16:02   #148
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det jeg synes er litt typisk for sånne diskusjoner er hvor folk tar på vei. Nå snakker jeg ikke om de som evt. måtte finne t-skjorta støtende, men de som leiter frem kraftuttrykka og bastant betegner andre mennesker som både hjernedøde, latterlige, hjelpeløse og lite intelligente. De som aldri kunne tenkt seg å bli sett med (eller ha en venn) som enten har eller finner sånne t-skjorter morosamme. Hallo? Hvor arrogant og overfladisk er det mulig å bli? Jeg himler litt med øynene og tenker mitt, hvert fall. Jeg liker folk med både dårlig humor og selvironi. Jeg liker mangfoldet, de som tør å skille seg litt ut og de som holder seg til det kjente og kjære.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:02   #149
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, da kan man jo trykke hva som helst utenpå og komme unna med det. Jeg vil ha en burka hvor det står:

«Jeg er blond, pen og veldreid.»

Eller "Den andre burkaen min er en Armani".

Gammel 27-10-08, 16:02   #150
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Like tam og harry som alle andre t-skjorter og capser i samme gata. Jeg hadde aldri villet se min mann i noe sånt.

Men de er jo morsomme, det må sies.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:03   #151
Avelonia
Gangster girl

Avelonia sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
Avelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populærAvelonia er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg synes ærlig talt det blir å peke nese til ufrivillig barnløse. Synes den er ufin og utrolig teit.

Kan jo ikke gå rundt å tenke sånn da, verden er urettferdig!

Synes den var stygg jeg da.

Avelonia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:03   #152
Dråpe-hmm
Diamantar og kirsebær

Dråpe-hmm sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
Dråpe-hmm er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Er dette noe dere kunne gitt mannen i gave? Hvorfor/hvorfor ikke?

*nysgjerrig*

Er det noen av dere som kunne gitt denne i gave da?

Dråpe-hmm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:06   #153
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg "reagerer" ikke så veldig, men synes også det er ganske tacky/vulgær humor. Jeg tror ikke mannen ville likt den heller, så jeg ville ikke gitt ham den i gave. (Det ville ikke falt meg inn at den skulle kunne tas ille opp av ufrivillig barnløse, må jeg innrømme.)

Humor som hverken jeg eller mannen synes om, og derfor ikke kunne tenke oss å kjøpe/gå med.

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:07   #154
bina
Ustabil

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 11
bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Jeg syns den er helt ur-teit. Og tro det eller ei, men sist uke så jeg en mann med en sånn t-skjorte på. Jeg kan ikke fatte og begripe at folk vil gå med sånt.

bina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:10   #155
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av bina, her.

Jeg syns den er helt ur-teit. Og tro det eller ei, men sist uke så jeg en mann med en sånn t-skjorte på. Jeg kan ikke fatte og begripe at folk vil gå med sånt.

Det kan jeg. Jeg skjønner til og med at gamle damer synes at disse hudfargede strømpebuksene som rynker seg nederst på leggen er fine. Jeg synes ikke det, men jeg har ikke noen problemer med å forstå at de synes det.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:12   #156
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Dråpe-hmm, her.

Er det noen av dere som kunne gitt denne i gave da?

Nei. Den er enda teitere enn den andre. Hva er liksom poenget med den her da?
Den andre uttrykker jo stolthet over å ha fått barn.

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:13   #157
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå tenker jeg bare på t-skjortetekster og klarer ikke jobbe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 16:16   #158
bina
Ustabil

bina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de flestebina er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det kan jeg. Jeg skjønner til og med at gamle damer synes at disse hudfargede strømpebuksene som rynker seg nederst på leggen er fine. Jeg synes ikke det, men jeg har ikke noen problemer med å forstå at de synes det.

Jeg kan ikke forstå det. Likevel har jeg selvsagt ingen problemer med å respektere at andre liker, mener, ønsker eller tenker noe annet - meg jeg FORSTÅR det ikke. (Men så forstår jeg heller ikke hvorfor folk vil ha tatoveringer eller piercing annet enn i ørene).

Gammel 27-10-08, 16:17   #159
bina
Ustabil

Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Spørsmålet er vel også om budskapet blir oppfattet slik.

Min første reaksjon (jadda, typisk teit og treig kjerring) var at han var svært engasjert i svømmeklubben og stolt over at sønnene nå hadde greid svømmeknappet. Eller noe i den dur.

Gammel 27-10-08, 16:21   #160
Dråpe-hmm
Diamantar og kirsebær

Dråpe-hmm sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
Dråpe-hmm er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av bønna, her.

Jeg kjenner mange menn som har sterilisert seg etter å ha fått barn men det er ofte litt flaut og litt tabu.

Så selv om jeg laget den på tull syns jeg ikke den er teitere.

Dråpe-hmm er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32.