|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#141 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?
Da kan man jo like godt skrive "Jeg er ikke fertil" eller "Gutta svømmer, men det er altfor få av dem" .
|
|
|
#143 |
|
Ute på tur
|
Og jeg var ikke glad i barna mine siden jeg ikke ville ha en "gratis" alarm fra Hafslund.
|
|
|
#145 |
|
*_*
|
Og der var julegaven til mannen i boks. :løper til spreadshirt.com:
|
|
|
|
#146 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
Eh, nei egentlig ikke.... Jeg ville aldri ha brukt noen av disse T-skjortene, men for meg er det uansett bare en litt teit måte å uttrykke noe som er helt vanlig å uttrykke. Foreldres stolthet kan jo være helt uuholdelig for mange og enhver av og til.... |
|
|
|
|
|
#147 |
|
Mother of Dragons
|
Jepp, da kan man jo trykke hva som helst utenpå og komme unna med det. Jeg vil ha en burka hvor det står:
|
|
|
#148 |
|
Ringskrømt
|
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Det jeg synes er litt typisk for sånne diskusjoner er hvor folk tar på vei. Nå snakker jeg ikke om de som evt. måtte finne t-skjorta støtende, men de som leiter frem kraftuttrykka og bastant betegner andre mennesker som både hjernedøde, latterlige, hjelpeløse og lite intelligente. De som aldri kunne tenkt seg å bli sett med (eller ha en venn) som enten har eller finner sånne t-skjorter morosamme. Hallo? Hvor arrogant og overfladisk er det mulig å bli? Jeg himler litt med øynene og tenker mitt, hvert fall. |
|
|
|
|
|
#149 |
|
flisespikker
|
Eller "Den andre burkaen min er en Armani".
|
|
|
#150 |
|
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?Like tam og harry som alle andre t-skjorter og capser i samme gata. Jeg hadde aldri villet se min mann i noe sånt. |
|
|
|
|
|
#151 |
|
Gangster girl
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: I norge
![]() ![]() ![]() ![]() |
Kan jo ikke gå rundt å tenke sånn da, verden er urettferdig! |
|
|
|
|
|
#152 |
|
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
Er det noen av dere som kunne gitt denne i gave da |
|
|
|
|
|
#153 |
|
Viser tenner
|
|
|
|
|
|
|
#155 |
|
Ringskrømt
|
Det kan jeg. Jeg skjønner til og med at gamle damer synes at disse hudfargede strømpebuksene som rynker seg nederst på leggen er fine. Jeg synes ikke det, men jeg har ikke noen problemer med å forstå at de synes det. |
|
|
|
|
|
#156 |
|
Deltidsmamma
|
|
|
|
|
|
|
#158 |
|
Ustabil
|
Jeg kan ikke forstå det. Likevel har jeg selvsagt ingen problemer med å respektere at andre liker, mener, ønsker eller tenker noe annet - meg jeg FORSTÅR det ikke. (Men så forstår jeg heller ikke hvorfor folk vil ha tatoveringer eller piercing annet enn i ørene). |
|
|
|
|
|
#159 |
|
Ustabil
|
Spørsmålet er vel også om budskapet blir oppfattet slik. |
|
|
|
|
|
#160 |
|
Diamantar og kirsebær
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Laksikken
![]() |
Jeg kjenner mange menn som har sterilisert seg etter å ha fått barn men det er ofte litt flaut og litt tabu. |
|
|
|
![]() |
|
|