Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-10-08, 15:31   #121
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan reagerer dere når dere ser denne t-skjorta?

Den var tøff og morsom. Jeg kunne lett ha gått med den.

Gammel 27-10-08, 15:32   #122
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Eller hvis legen på fertilitetsklinikken (eller hva det heter) hadde hatt på seg svømme-t-skjorta. Ikke bra.

Det hadde jo tatt seg ut. Tror jeg hadde tatt med meg svømmerne mine (eller rettere sagt mannens) et annet sted, om vi ble møtt av en så useriøs dott.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:34   #123
Maverick

Maverick sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva klassikeren "I'm with stupid -->"?

T-skjortetekster er ment som humor, statements eller bare generelle advarsler. Jeg synes verden hadde blitt litt kjedelig om man alltid, alltid, alltid må tenke over om man støter noen.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:36   #124
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare helt frie assisiasjoner: i min pure ungdom så vanket jeg en del i et vektløftermiljø. Noen av gutta der var ikke av de aller smarteste, for å si det mildt. Men bittelitt selvinnsikt hadde de i hvert fall, for flere av dem gikk til innkjøp av t-skjorte med påskriften: "I may not be very smart, but I can lift very heavy things"

Gammel 27-10-08, 15:37   #125
Maverick

Maverick sin avatar

Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sitat:

"I may not be very smart, but I can lift very heavy things"

Den vet jeg om et par som burde hatt.

Gammel 27-10-08, 15:37   #126
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg er nok dum, men jeg ser ikke helt hvordan argumentasjonen min kan sammenlignes?
Det ene handler om salg med sleipe midler, det andre handler om å ta hensyn eller i alle fall kunne stå hundre prosent for det dersom man ikke gjør det.

Argumentasjonsteknikk da. "Er det greit å drite i at folk blir lei seg?"-retorikken.

Ut fra denne tråden kommer det jo fram at mange ikke oppfatter skjorta som støtende. Jeg setter meg iallefall aldri ned og reflekterer over hvorvidt klærne mine kan gjøre noen lei seg, og hvis noen blir lei seg av klærne mine så må jeg bare si at jeg driter i det. Ikke har jeg et gjennomdefinert, gjennomtenkt forhold til hvilke statements klærne mine utstråler heller, og det regner jeg med gjelder ganske mange.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:39   #127
Pusurkine
Superaktiv

Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Bare helt frie assisiasjoner: i min pure ungdom så vanket jeg en del i et vektløftermiljø. Noen av gutta der var ikke av de aller smarteste, for å si det mildt. Men bittelitt selvinnsikt hadde de i hvert fall, for flere av dem gikk til innkjøp av t-skjorte med påskriften: "I may not be very smart, but I can lift very heavy things"

Veldig sårende for de som ikke er smarte, og som heller ikke kan løfte ting (ikke har armer f.eks)

Unnskyld den, måtte bare...

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:39   #128
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Ikke jeg heller.

Jeg syns ikke det finnes stort man ikke skal spøke med her i verden, men den t-skjorta er jo ikke morsom. Den er latterlig, hjelpeløs og urteit. Hvor fjern er man når man går og henviser til sæden sin på t-skjorta liksom? Det er "slipset-på-panna"-nivå.

Jøss! Sterke følelser, skjønner jeg. Det er ei fordømt t-skjorte. That's it! :internasjonal:

Jeg er en av de som i min tid gikk rundt med "I'm with stupid"-t-skjorter, og syntes det var rasende festlig. Denne t-skjorta var helt OK, men sikkert ikke noe jeg hadde kjøpt i dag.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:40   #129
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Jeg synes det er forskjell på selvironi og statements som ikke er selvironiske.

Tja. Ja. Men hvorfor må man alltid være enten selvironisk eller snill som et lam hele tiden? Noen blir alltid støtt. Samme hva.

Som f. eks. et festlig lite sitat, "Jesus is coming! Look busy!" Jeg synes det er hylende morsomt, og vil gjerne få lov til det selv om det antageligvis er veldig mange både nære og kjære (og begge deler) som hadde blitt småsnurte.

Gammel 27-10-08, 15:41   #130
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er forskjell på selvironi og statements som ikke er selvironiske.

Det er klart det er forskjell, men mest i mentalitet, egentlig. Det er slett ikke alltid så lett å vurdere om en gitt t-skjortetekst er selvironisk eller ikke. Og hva med mislykket selvironi? (Hvis f.eks. en mann som er steril går med en slik t-skjorte, så kan jo det være ment som veldig selvironisk statement, men for tilfeldige forbipasserende vil jo selvironien være totalt bortkastet.)

Gammel 27-10-08, 15:45   #131
Pusurkine
Superaktiv

Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Jeg synes det er rart å ikke reflektere over hva klær med statements på kan kommunisere.

Skal ei som er høygravid kunne kle seg slik at det fokuseres på magen? Eller er det for mye for en som ikke kan få barn?

Skal man kunne fremheve puppene, eller er det sårende for en som er flatbrystet? Skal man kunne fremheve en smal midje, eller håner det de som har litt ekstra på magen?

Jeg kan godt få et sårt stikk av pene tynne jenter jeg altså, kan kjenne at det gjør litt vondt det aldri kan bli meg, men det er liksom mitt problem tenker jeg, noe jeg må heve meg over...

Gammel 27-10-08, 15:46   #132
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Jeg skal kjøpe en sånn til mannen. Bare at den må ha en linje til, noe i retning av:
"Men det hjelper ingenting når høna legger dårlige egg ..."

...eller "men det hjelper fint lite når høna har polypper i livmora og småblør halve måneden".

Ville dere ha gått med ei t-skjorte med påskriften: "jeg har ingen råtne egg i kurven"? Det blir litt på samme nivå for meg, kjenner jeg.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:47   #133
Mauser
Frafallen

Mauser sin avatar

Mauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtidMauser har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Som f. eks. et festlig lite sitat, "Jesus is coming! Look busy!" Jeg synes det er hylende morsomt, og vil gjerne få lov til det selv om det antageligvis er veldig mange både nære og kjære (og begge deler) som hadde blitt småsnurte.

Gammel 27-10-08, 15:47   #134
bønna
Deltidsmamma

bønna sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: 25 min fra Oslo.
Blogginnlegg: 4
bønna er populærbønna er populærbønna er populærbønna er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pusurkine, her.

Veldig sårende for de som ikke er smarte, og som heller ikke kan løfte ting (ikke har armer f.eks)

Unnskyld den, måtte bare...

Nå begynte jeg å le... jeg har dårlig humor i dag, huff.

T-skjorta synes jeg først er gøy å gå med når gutta mine KAN svømme.
Samme for sambo. Når M nettopp har lært å svømme kan det være gøy.

Evt. gave til svigerfar, som har tre sønner, men de er så store at det ikke blir morsomt.

(T-skjorta er så teit at jeg misforstår den med vilje)

bønna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:47   #135
Pusurkine
Superaktiv

Standard

Hvis en fertil mann som har en steril kone brukte denne genseren, da ville jeg synes det var helt feil!

Gammel 27-10-08, 15:47   #136
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville ikke drømme om å bruke verken "Jeg er tynn"- eller "Jeg har god sædkvalitet"-t-skjorte, men det er mer fordi jeg har en antydning til god smak enn fordi jeg ikke vil såre UFB-ere eller tykke.

Jeg vurderer en "Jeg har lang tiss"-t-skjorte, dog.

Jeg har en "I've got long legs"-t-skjorte, og så er det bilde av en flamingo på.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:48   #137
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Det hadde ikke engang falt meg inn at denne teksten kunne være kjip for UFB-ere om jeg ikke hadde hengt på forum.

For meg blir det litt galt om man skal ta alt så himla personlig hele tiden. I såfall kommer jeg til å bli supermuggen neste gang jeg ser en "Blondes have more fun" t-skjorte.

Gammel 27-10-08, 15:49   #138
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mannen min har en t-skjorte (to faktisk. like) med bilde av en kjent mann som sitter på do. Kanskje den støter noen med forstoppelse.

Han hadde en av de überteite med "Hvem faen er drillo?" også i sin tid.

Mannen min er tydeligvis en som syns det er greit å drite i andres følelser.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-10-08, 15:50   #139
Maverick

Maverick sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ville dere ha gått med ei t-skjorte med påskriften: "jeg har ingen råtne egg i kurven"? Det blir litt på samme nivå for meg, kjenner jeg.

Men det blir jo ikke det samme. Da hadde det spilt direkte på andres ulykke, og ikke på egen lykke. There's a difference.

Gammel 27-10-08, 15:51   #140
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Det er en t-skjorte i samme kategori som de fleste t-skjorter med tekst. Jeg ville ikke kjøpt den til samboeren min, men hadde aldri tenkt over at den kunne være støtende.

Jeg begynner å vurdere en med "Ja, de er ekte!" over min A-cup.

...eller man kan legge godviljen til, og tenke at det er noen som endelig har blitt pappa og er lykkelig for det, og som kanskje ikke har hengt på forum i mange år og vet hvor sårt det er å være UFB-er, og som ikke tenker over at hans happyhappy holdning og dårlige humor kan være kjip for andre å lese.

Det er vel akkurat det den er ment som. Jeg vil tro at de som ikke henger på forum er i flertall.

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Dette ble litt fint sammen synes jeg.

det var den beste.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:58.