|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
Se resultatene: Gir du prikker med tanke på å bringe mottageren "opp" eller "ned"? | |||
Jeg tenker alltid på om dette kan påvirke den andre brukerens poengsum |
![]() ![]() ![]() ![]() |
1 | 0,50% |
Nja, tja. Noen ganger kanskje? |
23 | 11,50% |
Hæh? Aldri falt meg inn |
161 | 80,50% |
Næisj. Dustepoll |
15 | 7,50% |
Deltakere: 200. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#161 |
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei, det har jeg ikke tenkt på. Burde jeg det?
![]() |
#162 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Selvsagt.
![]() |
#164 |
Har en bolle i ovnen
Medlem siden: Oct 2009
![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Er helt ny så jeg har ikke fått med meg noe prikke greier enda
![]() |
#165 |
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Nei.
![]() |
#167 |
ctrl+z
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Det høres fryktelig sært ut. Det har jeg aldri tenkt på og jeg blir litt lattermild ved tanken på at noen faktisk har gjort det.
![]() |
#168 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2008
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Aldri tenkt over det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#169 |
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Jeg har vel faktisk prikket opp noen for at de skal få skrive blogg og sånt. La være å prikke for ikke å gi bort poeng, nah, har ikke tenkt på å gjøre det. Men kanskje nå? |
![]() |
![]() |
![]() |
#170 |
Smugleser
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?
Hva betyr "Kvakk til meg"?
![]() |
#171 |
TittelTøs
|
Det er lov til å kvekke, men ikke kvakke.
![]() |
#173 |
Epikur
|
![]() Sv: Gir du prikker med tanke på om du bringer den andre brukeren "opp" eller "ned"?Ja!
![]() |
#174 |
Glamorøs
|
Det du spurte om der, og det som det svares på her er to forskjellige ting. Monsoon sier det så bra:
Jeg vet ikke om jeg svarte deg i den andre tråden, men hvis jeg gjorde det så ville jeg svart at det ikke hadde falt meg inn. Allikvel svarte jeg at det skjer innimellom i denne tråden, nettopp fordi jeg har rødprikket nazister fordi jeg ikke har ønsket at de skulle få innblikk de i mer private områdene av forumet.
![]() |
|
|