Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Sømmelig påkledning på skolen for alle!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-09, 12:59   #161
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sømmelig påkledning på skolen for alle!

En lærers hverdag
er ikke lett
så mange gjøremål
rett og slett
følge planer og K-06
for ellers får du nok
kjapt korreks
Men det aller viktigste
å ha i mente
er dersom du som lærer
er født som jente:
ikke blafre rundt med brystene
tenk om noen ikke kan styre lystene?
Nei, da må du tenke operasjon
en saftig overstells-reduksjon
Når alt er flatt som et kjøkkenbord
omtrent sånn du ankom til moder Jord
da kan du stolt heve pekestokken
og skue ut over ungeflokken
Der er ingenting mykt å se
du er hard som et eiketre
Nå kan elever atter lære
og sammen i barndommen være
du er riktignok puppeløs
men
ingen vil si at du er en tøs!

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 13:00   #162
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Fantastisk, Teflona!

Sist redigert av Kaija : 25-10-09 kl 14:21. Årsak: Tåtti, Teflona... Det går litt i surr.
Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 13:01   #163
Frantzen
Passiv

Standard

Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 13:02   #164
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 13:14   #165
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv

pippimamma sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teflona, her.

En lærers hverdag
er ikke lett
så mange gjøremål
rett og slett
følge planer og K-06
for ellers får du nok
kjapt korreks
Men det aller viktigste
å ha i mente
er dersom du som lærer
er født som jente:
ikke blafre rundt med brystene
tenk om noen ikke kan styre lystene?
Nei, da må du tenke operasjon
en saftig overstells-reduksjon
Nå kan elever atter lære
du er riktignok puppeløs
men

Til HI vil jeg bare si at lærere må få kle seg som de vil. Dvs, en grense finnes det sikkert. Men de lærere jeg kjenner til (og det er mange) kler seg på en måte som jeg ikke kan skjønne at kan støte noen. At kvinner er kvinner og menn er menn, med de kroppene de har, må vi tåle. De som tenker grisete tanker, av en påkledd kropp, får virkelig gå litt i seg selv.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 13:44   #166
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Seriøst: hvor går grensen for hvordan man kan kle seg som lærer?

Gammel 25-10-09, 14:24   #167
Matilda
Dig for victory!

Matilda sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 36
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

Det går vel en grense et sted, men jeg tenker at den går omtrent der den bør gå for alle andre. Man trenger ikke flashe undertøyet sitt. Selv unngår jeg også for dype utingninger og for korte skjørt, men den grensa setter seg også litt selv - hvis man viser hele puppen eller hele rompa når man bøyer seg, så er det for kort. Tjukk strømpebukse tillater kortere skjørtelengde.

Jeg holdt for øvrig på å svare på hovedinnlegget i går rett etter at det ble lagt ut, men så var middagen klar for servering. Jeg tenkte at det minst måtte være snakk om BH-blonder på avveie, bar mage og lavtskåret bukse med et alvorlig tilfelle av builder's bum. Det synes jeg jo man kan spare seg for - mer for å være et godt forbilde for jentene, enn å hjelpe guttene til å kontrollere hormonene sine. Nå er jeg litt glad jeg ikke svarte, for jeg er helt uenig med hovedinnlegger i hva slags kleskode som bør gjelde. Jeg mener - pupper skjult av en genser? Var den laget av plastfolie?

Matilda er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 14:33   #168
Shane
Erfaren

Shane sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Shane er populærShane er populærShane er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av katj, her.

Som sagt jeg er 100% sikker på at hun ikke bruker bh. Når hun bruker collagegenser så kan man se konturen av brystene. Og som jeg nevnte brystene hennes hopper og spretter i alle retninger. Tipper hun er minst g-cup. Jeg er klar over at dette er en barne skole, men ikke kom å si at 12 års gamle gutter er uten hormoner. Men som jeg sa, er kanskje litt konservativ og tydelig at ingen er enige med meg så må nok akseptere "situasjonen".

Du må ha studert disse puppene veldig nøye du siden du til og med tipper størrelsen på cupen som tydeligvis ikke eksisterer.

Shane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 15:34   #169
ullmor
... med mjuke pigger...

ullmor sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sømmelig påkledning er skjørt/shorts som rekker ned til knærne (helst dekker dem) og overdel som dekker skuldrene, ingen synlig kløft, verken puppekløft eller rumpekløft (noe som heter det?). Undertøy skal selvsagt ikke synes. Iallfall om man skal følge psykiatristandarden.

Gammel 25-10-09, 16:48   #170
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Priceless Teflona!

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 16:58   #171
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

En lærer har vel ingen annen grense enn andre "vanlige" yrkesgrupper?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 16:59   #172
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå kan elever atter lære
du er riktignok puppeløs
men

Der har du meg!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 19:22   #173
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

En lærer har vel ingen annen grense enn andre "vanlige" yrkesgrupper?

På vår skole er det sagt fra ledelsen at vi ikke skal ha for korte skjørt eller shorts, ikke vise for mye kløft, ikke ha glippe mellom overdel og underdel slik at magen eventuelt noe bak synes. Vi med litt store lunger reagerte nok litt på det, for de med mindre bryster kan jo gå med singlet i varmen, men det kan da altså ikke vi. Og jeg viser kløft, om enn ikke langt nedover.

Gammel 25-10-09, 19:28   #174
Maz
Pauset

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
Maz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt avMaz har mye å være stolt av
Standard

I min ungdom var det svært få som brukte BH, når jeg flyttet til England kom jeg for første gang over at det ble sett på som uanstendig å gå uten BH. Jeg viste jo det hadde vært det en gang, men unstandig eller usømmelig?

Stygt og ubehagelig er det, men det er ikke usømmelig eller uanstendig. Jeg har problemer med å tro dette vekker ekstreme ukontrollerbare lyster hos unge gutter.

Maz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 20:08   #175
gajamor
Travelt opptatt

gajamor sin avatar

Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Elevene finner ALLTID noe å reagere på hvis de vil. Et ord, et klesplagg, en bevegelse, en lukt, hårfarge eller frisyre. Det beste hadde nok vært å bruke roboter.

Gammel 25-10-09, 21:08   #176
Lilleville
Superduperaktiv

Lilleville sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Lilleville er populærLilleville er populærLilleville er populær
Standard

Selv om det er litt på siden av tråden er det en tanke som har dukket opp i forbindelse med denne type tråder... Det er nesten slik at jeg mistenker noen gode gamle FP-travere (ingen spesielle bare så det er sagt!) for å lage nye profiler for å kunne starte litt juicy debatter av denne typen. Litt sånn i lys av alle 'Er FP PK' tråder

Om dette er feil: Velkommen til foreldreportalen HI. Bare kult når noen tør ta opp det som irriterer, iallefall når man er åpen for en kritisk debatt etterpå, som virker å være tilfelle her!

Når det gjelder tema er vel det meste sagt (av andre som sier det bedre enn meg selv)....

Lilleville er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:13   #177
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

På vår skole er det sagt fra ledelsen at vi ikke skal ha for korte skjørt eller shorts, ikke vise for mye kløft, ikke ha glippe mellom overdel og underdel slik at magen eventuelt noe bak synes. Vi med litt store lunger reagerte nok litt på det, for de med mindre bryster kan jo gå med singlet i varmen, men det kan da altså ikke vi. Og jeg viser kløft, om enn ikke langt nedover.

Men dette er da helt vanlig kleskode? Man ser sjelden butikkansatte i shorts og med bar mage? Ei heller halvnakne ansatte på Nav eller sosionomer på sosialkontoret?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:20   #178
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Jeg er glad jeg har fri imorgen så jeg får lest hele denne tråden her

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:22   #179
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Lilleville, her.

Selv om det er litt på siden av tråden er det en tanke som har dukket opp i forbindelse med denne type tråder... Det er nesten slik at jeg mistenker noen gode gamle FP-travere (ingen spesielle bare så det er sagt!) for å lage nye profiler for å kunne starte litt juicy debatter av denne typen. Litt sånn i lys av alle 'Er FP PK' tråder

Da blir jeg veldig overrasket, altså, men for all del, jeg har blitt overrasket før, jeg. :naiv:

Svar med sitat
Gammel 25-10-09, 21:42   #180
Teflona
audio, video, disco

Teflona sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Men dette er da helt vanlig kleskode? Man ser sjelden butikkansatte i shorts og med bar mage? Ei heller halvnakne ansatte på Nav eller sosionomer på sosialkontoret?

Nei, ikke så veldig ofte iallfall.

Svar

Emneord
fine tråden!, tjenerstab

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:33.