|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Administrator
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?
Jeg mente det slik jeg skrev det: «slutt å fortelle den hele tiden». |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Det der var vel egentlig et veldig bra kriterie for å gjenkjenne et. Muligens også på et tilstrekkelig tidlig stadium til at man ikke er så engasjert. |
|
|
|
#3 |
|
En Som Trener
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Og her har jeg hoppet over denne tråden et helt døgn fordi jeg trodde den handlet om Troll-dresser for de liker jeg nemlig ikke!
|
|
|
#4 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jah! *stempler*
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg er vanvittig dårlig på å lukte meg fram til Troll, og skjønner det ikke før noen forteller meg det :dom: |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Shake it out!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Ok, dette er andre trolletråden (som jeg har sett) på Kun Kort Tid, betyr det at det er et troll her inne
|
|
|
#8 |
|
© All rights reserved
|
Men du har hatt litt kontakt med Pelen, som bor i USA? Litt sånn felles utveksling av gode råd og hjelp og sånn? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
Altså, jeg skjønner hva du mener, og jeg har forståelse for at man kan føle seg lurt og bedratt om man opplever noe sånn, jeg har virkelig det. Jeg hadde nok helt sikkert også følt meg lurt om det var meg som fikk en venn på falskt grunnlag. Samtidig så tenker jeg at de som må dikte opp et annet liv enn det de lever, de må være syke, og det er synd på dem
|
|
|
#10 |
|
© All rights reserved
|
Ja, det er jeg enig med deg i. Og jeg tror at alle kan gå i fella og la seg lure av andre, både via internett og i RL. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Shake it out!
|
Nå spør du mer en jeg kan svare, som sagt har jeg gullfiskhukommelse, jeg husker bare at jeg leste en sånn "generell trolletråd" her inne for ikke så veldig lenge siden. Dvs, det kan være lengre enn som så siden, iom at jeg hadde en 3-4 ukers pause i januar, og det kan være at jeg leste meg tilbake i tid. Men jeg husker ikke hvem som startet tråden, hva den het og hvor den lå. Det var bare en sånn tråd om troll på generell basis.
|
|
|
#13 |
|
can-jur
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Er dette med troll en mammaforum greie?
|
|
|
|
#14 |
|
Administrator
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Troll_(Internet)
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
guru advisor
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Etter en helg uten FP føler man seg plutselig så utenfor. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
er her
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?Jeg liker ikke troll i det store og hele, men kategori 1 og 2 kan det jo være litt morro med,, nr 3 er verst. De som kun tar det på nettet og roter det til for seg, uten at det går utover noen irl (annet enn på følelsesplanet) fnyser jeg av og rister det av meg for det meste, som regel skjønner jeg det ikke før det er for sent. Derimot de som lar det gå over i RL og lar trolleriene gi ringvirkninger for andre (f.eks å låne bort penger, som man aldri ser igjen), de burde skamme seg.
|
|
|
|
#19 |
|
Jeg bor i en stubbe!
|
Sv: Hva slags type troll er best og hva slags er verst?De aller verste trollene er de som ikke er troll i det hele tatt.
|
|
|
#20 |
|
weird
Medlem siden: Sep 2006
Urk, ja. Det hender jeg leser hva folk kan få seg til å skrive noen steder og nesten håper at det bare er noen som troller. Dessverre er det antageligvis ikke det og det gir meg frysninger.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
![]() |
|
|