Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du når du får en rød prikk?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Hva gjør du når du får en rød prikk?
Jeg leser, tar kommentaren til etterretning og vender det andre kinnet til 9 6,92%
Jeg tar til meg innholdet og tenker ikke mer over det 29 22,31%
Jeg blir litt snurt, og kjenner at jeg bør holde meg unna rødprikkeren en stund 31 23,85%
Jeg blir skikkelig sint, leter opp et innlegg av vedkommende og fyrer av en rød i retur 3 2,31%
Jeg sender en syrlig grønn en tilbake 4 3,08%
Jeg blir sønderknust og holder meg borte fra nett i ukesvis, evt. vurderer å ende det hele 2 1,54%
Jeg er alltid så god og snill at jeg ikke pådrar meg sånne vederstyggeligheter 52 40,00%
Deltakere: 130. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-11-07, 08:00   #101
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Det skal du bare drite i.

Akkurat. Det var nå meg du rautet om, da.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 09:24   #102
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Huh? Sa du noe? I så fall druknet det i all sutre-putringa di.

Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-11-07, 18:05   #103
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.978
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nehei!
Jeg tar da ikke til meg innholdet ...
:sta:

Signerer Lille Ru.
Jeg har fått en rød prikk, det tok tre uker før jeg så at den var rød (får ikke så mange prikker, snufs) og tenkte "hæ, hva betyr det?" og så glemte jeg det - helt til nå.

Strå er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 00:19   #104
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Huh? Sa du noe? I så fall druknet det i all sutre-putringa di.

Å, ja. Jeg tror vi har samme inntrykk av hverandre. Andre ser vel best...

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 00:30   #105
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Det fortjener du!

Faktisk er du den eneste som (jeg vet om) bruker prikkesystemet slik det er ment!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 09:54   #106
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Jeg merker at jeg faktisk blir litt snurt. tar til meg hva rødprikkeren sier hvis det er noe i det, hvis ikke overser jeg... prøver i hvertfall.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 11:11   #107
pippimamma
Bør lage seg en tittel selv
 
pippimamma sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.500
pippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smartpippimamma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Det bryr meg fint lite. Enten himler jeg litt med øynene eller, hvis den er etterfulgt av en stygg kommentar, lurer på om det er et voksent menneske som har sendt den. Det er noen som ikke skjønner at det er mulig å ha andre meninger enn dem, eller de mener at de har rett fordi de har den og den livserfaringen. At jeg kan ha lignende livserfaring og mene noe annet er ikke akseptert av enkelte her.

Send meg heller en saftig reaksjon i tråden. Eller, om nødvendig, rød prikk og kommentar i tråden. Synd at de med krassest tunge er de som tåler minst tilbake.

pippimamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 11:16   #108
Raggsokk
:egendefinert:
 
Raggsokk sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: On the otherside
Innlegg: 56
Raggsokk har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Jeg lager et helvete med masse drama der jeg takker for meg fordi takhøyden er for lav. Makan

__________________
Raggsokk - med kunstig intelligens
Raggsokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 11:43   #109
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Det er noen som ikke skjønner at det er mulig å ha andre meninger enn dem, eller de mener at de har rett fordi de har den og den livserfaringen. At jeg kan ha lignende livserfaring og mene noe annet er ikke akseptert av enkelte her.

Send meg heller en saftig reaksjon i tråden. Eller, om nødvendig, rød prikk og kommentar i tråden. Synd at de med krassest tunge er de som tåler minst tilbake.

Godt sagt!

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 13:00   #110
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av pippimamma, her.

Det er noen som ikke skjønner at det er mulig å ha andre meninger enn dem, eller de mener at de har rett fordi de har den og den livserfaringen. At jeg kan ha lignende livserfaring og mene noe annet er ikke akseptert av enkelte her.

Har du noen konkrete eksempler der du opplever at noen ikke aksepterer at du har andre meninger enn dem? Jeg er oppriktig nysgjerrig siden jeg ofte er i ganske heftige debatter her inne, og jeg kan ikke si at jeg opplever det slik noengang.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 17:41   #111
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Jeg husker ikke hvor mange røde jeg har fått, og det sier vel noe om hvor mye det bryr meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 19:02   #112
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Jeg flirte i hvert fall godt av den ene jeg har fått så langt. Hei, hei Liven!

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 19:24   #113
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.324
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Den fortjente du, Juste.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 20:22   #114
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Jeg flirte i hvert fall godt av den ene jeg har fått så langt. Hei, hei Liven!

Hei, hei Juste:
Var det jeg som tok møydommen din, altså?

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Den fortjente du, Juste.

Ja, han gjorde desverre det.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 22:16   #115
Juste
Populærkulturjunkie
 
Juste sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: I Cyberspace.
Innlegg: 2.093
Blogginnlegg: 1
Juste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt liktJuste er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Hei, hei Juste:
Var det jeg som tok møydommen din, altså?

Ja, han gjorde desverre det.

Hva er det dere sier? Det er så vanskelig og høre der nede fra midten av tabellen

Hvis man ikke kan erte hverandre med litt fotballmobbing er ikke livet verdt og leve.

Juste er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 22:19   #116
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.105
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Juste, her.

Hva er det dere sier? Det er så vanskelig og høre der nede fra midten av tabellen

Pøh!

Opprinnelig lagt inn av Juste

Hvis man ikke kan erte hverandre med litt fotballmobbing er ikke livet verdt og leve.

Erte, og rødprikke om nødvendig. Det er livsviktig.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-11-07, 22:55   #117
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Jeg fikk vel en to-tre rødprikker på NM, og et par av dem besvarte jeg med en syrlig grønn. Her på FP har jeg også fått et par, uten at jeg lot meg berøre så veldig.

Opprinnelig lagt inn av Fjalleballe, her.

På NM får jeg endel hevnprikker, slike søte "Dustekjerring" "Tusen tusen takk for den røde prikken" ":suttreleppe:" osv. Jeg synes det er ganske så søtt.

Sutre-PM er også søtt. "Voffor prikket du MEG RØDT i den tråden? Jeg som bare er sjempesnill alltid!"

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:03   #118
Mamma Rosa
strikker
 
Mamma Rosa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 3.811
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Jeg får ofte grønne hevnprikker på NM. Hva er vitsen?
Er det mindre barnslig enn en rød en tro?

__________________
Hører du det nok, så tror du på det.
Mamma Rosa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 10:06   #119
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Jeg får ofte grønne hevnprikker på NM. Hva er vitsen?
Er det mindre barnslig enn en rød en tro?

Neppe.

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-11-07, 12:33   #120
Michayla
Nysgjerrig
 
Michayla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Innlegg: 2.456
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hva gjør du når du får en rød prikk?

Opprinnelig lagt inn av Lille Ru, her.

Nehei!
Jeg tar da ikke til meg innholdet ...
:sta:

nemlig...savnet og det ..bryr meg midt på stortåa.

__________________
•·.·´¯`·.·• •·.·´¯`·.·•

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no