Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vinterdresser og holdbarhet

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-07, 08:59   #1
Go\jenta
Mellom barken og veden
 
Go\jenta sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.866
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Vinterdresser og holdbarhet

I lys av en annen tråd her inne om vinterdresser som ble ødelagt, så lurer jeg på hvor mye dere forventer av en vinterdress i løpet av en sesong?

Hvor lenge bør en dress, uavhengig av merke og pris holde ved normal bruk?

En av grunnene til at jeg spør om dette, er at jeg investerte i dyre Reimatec dresser til barna mine for 3 og en halv måned siden. Etter denne tiden er min eldste datters dress slitt sånn at det nesten har gått hull på knærne, og det har blitt to revner på baken + at den er flossete og slitt der.

Hun har kun brukt dressen til og fra skolen, samt i storefri. (de har bare ett friminutt i løpet av en dag) Hun går ikke på sfo, og hun er ikke typen som klatrer i trær og berg,- men er rolig av seg. Jeg vet at hun har sklidd litt på baken på snøen da det var som mest snø her for en uke siden, men ellers ikke hatt noe spesiell røff lek ute.

I de årene jeg kun kjøpte billigdresser opplevde jeg ALDRI at dressene ble slitt på denne måten....jeg har de faktisk ennå. Reimatec er selvf suveren i forhold til vind og vanntetthet, men jeg synes ikke kvaliteten i forhold til slitesterkhet er bra nok. Synes de burde informert om det i butikken når man kjøper en så dyr dress.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no