Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-02-13, 09:08   #121
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Jeg føler meg ikke ferdig stelt hvis jeg ikke pusser tennene etter frokost. Ville helst pusset etter hvert måltid, men har sluttet å ha med meg tannbørsten i veska som jeg hadde før.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 10:41   #122
Magica
søt
 
Magica sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.149
Magica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt avMagica har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Det er vel vanesak dette her, sikkert ganske inngrodd og. Føler det er mye mer matrester og generelt behov for pussing etter frokost enn andre måltid. Tygger en del tyggis og drops gjennom dagen da, eller super vann og kaffe.

__________________
2001 - 2003 - 2014
Magica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 10:50   #123
Muskat
Bør lage seg en tittel selv
 
Muskat sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.817
Blogginnlegg: 23
Muskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner tilMuskat er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Så merkelig. Jeg trodde de aller fleste hadde dårlig ånde om morgenen, men fp'ere skiller seg ut når det gjelder dette også. Men at det skal være ekkelt at noen har det, har jeg problemer med å forstå.

Selvsagt har de dårlig ånde, de bare vet det ikke selv. Det er som med svettelukt, når man kjenner det lukter svette av seg selv har andre kjent det i timesvis allerede.

Jeg pusser før frokost. Rekker jeg å spise frokost hjemme før jeg drar på jobb, så hender det jeg tar en kjapp puss før jeg går ut døra.

Muskat er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 10:54   #124
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.863
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Jeg kjenner veldig godt de dagene jeg har dårlig ånde, det er absolutt ikke hver dag. Frokost spises alltid hjemme, derfor pusser jeg etterpå.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 10:58   #125
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.975
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Alle har ikke dårlig ånde altså. Jeg syns nesten det er verre med de som ikke dusjer og går rundt med sovelukt fra hår og kropp.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 11:00   #126
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Har ingen følelse av pels eller dårlig ånde/vond smak om morgenen. Pusser av gammel vane når jeg steller meg på badet, altså før frokost. Så en gang mot dlutten av lunsjpausen på jobb eller midt på dagen-ish hjemme. Også rett før jeg legger meg. Tanntråd kun morgen og kveld, fluorskyll kun om kvelden.

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 11:15   #127
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Det aller verste er jo tanken på å ikke få pusset tennene etter hotellfrokost med egg. Og etter is og kaffe har jeg også veldig lyst til å pusse tenner med en gang.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 11:18   #128
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Selvsagt har de dårlig ånde, de bare vet det ikke selv. Det er som med svettelukt, når man kjenner det lukter svette av seg selv har andre kjent det i timesvis allerede.

Jeg pusser før frokost. Rekker jeg å spise frokost hjemme før jeg drar på jobb, så hender det jeg tar en kjapp puss før jeg går ut døra.


Min mann har definitivt ikke dårlig ånde hver morgen, og i følge ham har heller ikke jeg det hver morgen. Men det varierer selvsagt, ofte ut fra hva jeg har spist dagen før føler jeg.

Jeg er mer overrasket over at folk føler de har "pels på tennene" etter bare å ha sovet 6-8 timer. De eneste gangene jeg føler jeg har det, er når jeg ikke har pusset tennene før jeg la meg (det skjer svært sjeldent, og stort sett alltid de gangene jeg har kommet hjem full etter fest/tur på byen og rett og slett har sovnet fra det ). DA har jeg derimot kastet meg over tannbørsten omtrent før jeg har kommet meg ut av senga. Ellers er tennene jo nypusset når jeg legger meg og jeg inntar ingenting som skulle tilsi at jeg skulle få pels på tennene i løpet av natten.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 11:28   #129
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Jeg våkner, går på do, så pusser jeg tennene. Liker ikke feelingen av upussa tenner.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 11:30   #130
krystallklart
Lett rørt
 
krystallklart sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Innlegg: 4.384
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Opprinnelig lagt inn av Magica, her.

Men dere som pusser før mat, pusser dere etterpå også?

For hvordan får man ellers vekk brødsmuler/matrester og lukten av makrell-i-tomat eller leverpostei?? Fysj...

Jeg pusser som regel ikke tennene etter frokost, det gjør jeg heller ikke etter lunch eller middag.

__________________
Gutter 04, 08, 11 og jenta 13
+ en liten skatt i magen
krystallklart er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 11:42   #131
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Opprinnelig lagt inn av Muskat, her.

Selvsagt har de dårlig ånde, de bare vet det ikke selv. Det er som med svettelukt, når man kjenner det lukter svette av seg selv har andre kjent det i timesvis allerede.

Det er tullball.

....med mindre du kjenner alle da?

Enkelte får feks mye mer tannstein enn andre, og det medvirker til dårlig ånde om det ikke blir fjernet. Er ganske mye som kan spille inn.

Jeg har stort sett et glass vann stående på nattbordet, og jeg drikker av det som regel en gang eller to i løpet av natten. Jeg tipper det også reduserer dårlig ånde ganske mye. Sier ikke at det lukter blomster av meg altså, men konkrete hendelser peker mot at det ikke er plagsomt for andre.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 11:53   #132
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Jeg tror heller ikke det er sånn at ingen mennesker kjenner sin egen svettelukt før flere timer etter at andre har kjent det. Vi har forskjellig luktesans, og det er ikke umulig å være nokså oppmerksom på hva man selv lukter eller ikke.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 12:53   #133
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Alle har ikke dårlig ånde altså. Jeg syns nesten det er verre med de som ikke dusjer og går rundt med sovelukt fra hår og kropp.

Jaha. Jeg dusjer som regel på kvelden rett før jeg legger meg. Vasker ansiktet og tar på godlukt om morgenen. Tviler på at jeg går rundt og lukter sovelukt (hva nå enn det er).
Vasker du håret hver morgen? Det gjør ikke jeg, har verken tid til det eller tror håret har særlig godt av det. *langt hår*

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:03   #134
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Sovelukt?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:21   #135
Njulaif
Endelig mamma
 
Njulaif sin avatar
 
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.828
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Vasker du håret hver morgen? Det gjør ikke jeg, har verken tid til det eller tror håret har særlig godt av det. *langt hår*

Jeg må innrømme at jeg vasker håret hver dag. Er veldig klar over at det sikkert ikke er bra for håret da, men klarer ikke å la være med det. Jeg går ut i kulden med vått hår også.

Men sovelukt... Har aldri tenkt over at det finnes noe slikt, men kjenner jo nå at jeg kommer til å være oppmerksom på det. Og jeg tror faktisk allerede jeg vet hva Avatar mener.

__________________
Njulaif er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:31   #136
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Opprinnelig lagt inn av Dixie Diner, her.

Jaha. Jeg dusjer som regel på kvelden rett før jeg legger meg. Vasker ansiktet og tar på godlukt om morgenen. Tviler på at jeg går rundt og lukter sovelukt (hva nå enn det er).
Vasker du håret hver morgen? Det gjør ikke jeg, har verken tid til det eller tror håret har særlig godt av det. *langt hår*

Jeg tror Avatars innlegg om sovelukt må være det teiteste jeg har lest på veldig, veldig lenge (ingen ting personlig her, altså, jeg snakker om det du skrev). Herregud, er det så nøye med munnhygiene, da?? Er MYE verre å gå rundt å lukte sove!!

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:40   #137
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Jeg dusjer som oftest på kvelden på vinteren... Så stinker nok sovelukt hele dagen...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:41   #138
Skremmern
Ringskrømt
 
Skremmern sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Innlegg: 20.273
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Men hva er sovelukt? Er det sengetøylukt? Inngår morgenånde i sovelukt?

__________________
2003 2007 2009 2011
Skremmern er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:45   #139
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Sovelukt er vel litt sånn ufresh lukt av folk som går i samme t-skjorte som de sover i, ikke har helt rent sengetøy og ikke helt rent hår og ikke dusjer når de står opp. Jeg skjønner hva hun mener, uten at dette et en lukt jeg kjenner så veldig ofte. Morgenånde kan vel også inngå, ja.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-13, 13:45   #140
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Man skal ha en rimelig spesiell jobb for at det skal være en nødvendighet å dusje hver dag, tenker jeg. Det å dusje hver dag er et konstruert behov og om man dusjer sjeldnere er det ikke slik at håret er fett og man lukter dårlig. Men jeg er fullstendig klar over at det faktisk er et problem for de som dusjer hver dag. Da har huden vent seg til den behandlingen og produserer talg deretter, så håret blir faktisk fett og lukter rart etter en dag.

Jeg dusjer annenhver dag og det er mer enn nok for min del. Hverken hud eller hår har særlig godt av å bli dusjet/badet hver eneste dag. Jeg går ikke rundt og lukter soving, eller svette, eller hår av den grunn altså. Jeg vasker meg selvsagt på essensielle steder hver dag.

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no