Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Vepsestikkpoll

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Sammen heng mellom erfaring med vepsestikk og frykt for veps
Jeg er stukket som voksen og jeg er redd for veps. 9 6,98%
Jeg ble stukket som barn og er redd for veps. 25 19,38%
Jeg er stukket både som barn og voksen og jeg er redd for veps. 14 10,85%
Jeg er stukket som barn/voksen, og jeg er kanskje ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke. 43 33,33%
Jeg er ikke stukket av veps og jeg er redd for veps. 13 10,08%
Jeg er ikke stukket av veps, og jeg er ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke. 11 8,53%
Jeg er ikke stukket av veps og jeg er ikke redd. 2 1,55%
Jeg HATER veps! 36 27,91%
Jeg synes veps er åreite dyr, jeg. 3 2,33%
Jeg stiller meg fullstendig likegyldig til veps. 8 6,20%
Agurkpoll! 9 6,98%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 129. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-08, 00:17   #1
~TM~
trøtt
 
~TM~ sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.758
Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Vepsestikkpoll

Siden man bare får ti stakkarslige minutter å lage en poll ferdig på må treginger som meg lage en egen tråd til pollen.

Tilhører denne tråden her.

__________________
Storebror '02 og Lillebror '07.

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:22   #2
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Ble stukket som barn.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:25   #3
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Har blitt stukket både som barn og som voksen (siste gangen var i fjor sommer).
Er ikek redd de, men de er ikke bestevennene mine heller da.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 00:27   #4
Libra
Bør lage seg en tittel selv
 
Libra sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 5.507
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Har alltid vært livredd og får tilnærmet panikkanfall når vepsen kommer for nær. Ble ikke stukket før jeg var voksen og den erfaringen bare bekreftet at jeg har hatt god grunn til å hate krypet.

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 01:12   #5
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Det "morsomste" var da jeg fikk en veps inn gjennom en glipe (vel, halvåpent... tulling som jeg var) i visiret i MC-hjelmen. Følelsen av en illsint veps som klasket hysterisk mellom ansikt og hjelm, i de få sekundende FØR den stakk meg - på øyelokket - var j@vlige. Og trafikkfarlige...

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 01:37   #6
Mani
Helt vanlig
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.535
Blogginnlegg: 16
Mani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smartMani imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg er stukket flere ganger, men mest av klegg. Smådjevler som jeg bare ikke kan fatte og begripe hvilken funksjon de er satt til å ha her på jorden.
Jeg hater veps ( og klegg) men jeg er ikke redd. Jeg vet godt at jeg klarer å slå dem ihjel, selv om de skulle få stukket meg først.

__________________
Mani er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 07:14   #7
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
Innlegg: 5.001
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg HATER veps. Har blitt stukket både som barn og i voksen alder, og vet at selve stikket ikke er så forferdelig ille. Men det er noe med hvordan de oppfører seg, plagsomme og innpåslitne. Spesielt hater jeg halvdaue vepsejævler som det kan virke som bare leter etter noen å sette brodden i før de dør.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 07:20   #8
Ulvefar
I menneskeham
 
Ulvefar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Santa Cruz
Innlegg: 2.378
Ulvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt avUlvefar har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Manglet ikke alternativ som "stukket som barn/voksen og er ikke redd for veps"?

__________________
Storesøster (01) og Pluttungen (05)

Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
Ulvefar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 07:48   #9
noen
This is normal!
 
noen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Innlegg: 10.437
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Opprinnelig lagt inn av Ulvefar, her.

Manglet ikke alternativ som "stukket som barn/voksen og er ikke redd for veps"?

Det lette jeg etter også. Jeg var allergisk som liten og hovnet opp, fikk feber osv., men det har heldigvis gått over. Har likevel aldri vært redd vepsen...

__________________
There is a crack in everything. That's how the light gets in. (Leonard Cohen, 1992)
noen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 07:53   #10
Mei
Har fått viljen sin
 
Mei sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.606
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Det "morsomste" var da jeg fikk en veps inn gjennom en glipe (vel, halvåpent... tulling som jeg var) i visiret i MC-hjelmen. Følelsen av en illsint veps som klasket hysterisk mellom ansikt og hjelm, i de få sekundende FØR den stakk meg - på øyelokket - var j@vlige. Og trafikkfarlige...



De to gangene jeg har blitt stukket har (den halvdøde) vepsen falt ned i henholdsvis genseren min (5 år) og buksen min (25 år) bakfra. Jeg hater veps!

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 07:54   #11
Hasselnøtt
Sliter med tastaturet
 
Hasselnøtt sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 5.207
Hasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner tilHasselnøtt er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg fikk mitt første vepsestikk for et par år siden. Det var ganske vondt. Jeg liker dem ikke, men er ikke livredd. Det verste er kanskje når de flyr ukontrollert rundt deg. Når det er jeg som overhumpler og har overtaket er det greit.

Hasselnøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 08:03   #12
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Har fått stikk flere ganger som både barn og voksen.

For 6 år siden fant jeg plutselig ut at jeg var blitt allergisk mot vepsestikk, og har nå med med en Epipen overalt.. Har blitt stukket to ganger siden, ikke så veldig artig.

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 08:16   #13
Left
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Ble stukket som barn, og jeg har også blitt stukket som voksen.
Jeg er hysterisk redd veps. Skjønner ikke hvorfor de eksisterer, ekle krypene. De stiller i samme kategori som flått. :skrekk:

  Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 08:21   #14
Gwen
Midtsommerprinsesse
 
Gwen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 977
Gwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smartGwen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg er stukket som barn/voksen, og jeg er kanskje ikke direkte redd, men jeg liker dem ikke.

Egentlig er jeg mer likegyldig til dem, men det alternativet fantes ikke.
Mannen løper og vifter med armene, mens jeg sitter rolig og ikke bryr meg. ...kjerring.

__________________
2004 | 2005
Gwen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 08:31   #15
Nebbia
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg liker ikke veps når de begynner å bygge bol på huset uten å ha søkt om byggetillatelse. Jeg liker dem ikke når de blir nærgående, men ellers stiller jeg meg relativt likegyldig til dem. Jeg har blitt stukket mang en gang, både som barn og voksen. Min personlige rekord stammer fra den gangen jeg tråkket i et jordvepsebol. Det er ikke å anbefale.

  Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 08:44   #16
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.826
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Etter å ha fått vepsestikk i munnen med tilhørende legevaktbesøk og det hele, har jeg vel tippet mer over i hatkategorien.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 09:00   #17
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg har aldri blitt stukket og jeg er redd veps. :innrømmer alt:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 09:01   #18
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Jeg er redd veps og ble stukket flere ganger som barn. En gang i en seng i et rom som ellers var uoppvarmet og dermed var det en veps som våknet tillive utenom sesongen. Det var skikkelig fælt. Jeg har blitt stukket som voksen også og det er jo egentlig ikke så innmari vondt. Men jeg takler generelt dårlig insekter og dyr jeg ikke kan kommunisere med og ha en viss kontroll over. Også er pappa veldig redd for veps og han er jo ikke redd for NOE annet i hele verden, så da må det nesten være farlig.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 09:09   #19
Helle
Har glorien til vask.
 
Helle sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.696
Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Har blitt stukket et par ganger. Er ikke redd dem, men liker dem overhodet ikke...

__________________
Snuppelurene 01 og 05
Lillebror 16/7-08

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-08, 09:14   #20
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vepsestikkpoll

Har blitt stukket både som barn og voksen, og er hysterisk livredd veps. Gjør mitt beste for å ikke vise Malin at jeg er redd, men det holder hardt enkelte ganger.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:38.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no