Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-04-10, 14:59   #1
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jålebeinet: veldig fin!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-04-10, 15:02   #2
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg trengte litt luft, og stakk avsted til nærmeste butikksenter idag. Hadde ikke store forventninger, men fant i grunn mye jeg kunne kjøpt! Det endte opp med en kjole jeg bare måtte ha En som kan være både litt pyntet og litt hverdags. Kommer an på tilbehør. Og jeg beklager bleke armer. Må nok ha en tynn genser over/under tenker jeg.
Og bildet er tatt i prøverom med dongeri under...
(Og nei, det er ikke Desigual)


__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-04-10, 15:32   #3
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske
 
Liljekonvall sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 3.255
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Jeg trengte litt luft, og stakk avsted til nærmeste butikksenter idag. Hadde ikke store forventninger, men fant i grunn mye jeg kunne kjøpt! Det endte opp med en kjole jeg bare måtte ha En som kan være både litt pyntet og litt hverdags. Kommer an på tilbehør. Og jeg beklager bleke armer. Må nok ha en tynn genser over/under tenker jeg.
Og bildet er tatt i prøverom med dongeri under...
(Og nei, det er ikke Desigual)


Kjempefin.....hvilket merke er det da, forresten ? Var nesten sikker på at det var Desigual, jeg

Liljekonvall er ikke aktiv  
Gammel 04-04-10, 09:25   #4
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Liljekonvall, her.

Kjempefin.....hvilket merke er det da, forresten ? Var nesten sikker på at det var Desigual, jeg

Det sto LULU Paris et eller annet.

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 03-04-10, 21:19   #5
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Kul kjole Nessie!

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 04-04-10, 03:51   #6
Milfrid
Shake it out!
 
Milfrid sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Innlegg: 15.926
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Kul kjole, ja Nessie!

Jeg har handlet litt i dag også, men siden jeg har kjøpt alt på en outlet så finner jeg seffers ingen bilder på nettet.

En fiiiin kjole fra Ali Ro. Lårkort omslagskjole i blå, orange og hvitt. En snaisen knekort gråbrun kjole fra Ever.

Og denne fra Diane Von Furstenberg:
http://www.yoox.com/item.asp?cod10=34148197&TP=11227

Det gikk fra bikkjekaldt til 30 + her på notime, så det var på tide å oppdatere garderoben litt.

__________________
Now it's nothing but MY way!
Milfrid er ikke aktiv  
Gammel 04-04-10, 08:10   #7
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Jeg shoppa for 4000,- i løpet av noen små timer i går. Kasta masse gamle klær og gikk ut og shoppet masse nytt. Deilig! Skal se om jeg finner noen bilder.

Nike Shox med rosa/lyserosa. Fantastisk fine!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 04-04-10, 22:54   #8
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Musemus, her.

Jeg shoppa for 4000,- i løpet av noen små timer i går. Kasta masse gamle klær og gikk ut og shoppet masse nytt. Deilig! Skal se om jeg finner noen bilder.

Nike Shox med rosa/lyserosa. Fantastisk fine!

Åååå så fine.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 05-04-10, 18:51   #9
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.564
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Åååå så fine.

De er enda finere IRL. Det er mer rosa på dem enn det som kommer fra på bildet og jeg elsker dem!

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv  
Gammel 06-04-10, 00:19   #10
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

*Følger med*

Nelly er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 16:57   #11
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 20:16   #12
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Har du link til denne?. :finn ikkje:

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 20:27   #13
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Desse har eg veeeldig lyst på.

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv  
Gammel 09-04-10, 23:37   #14
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Zip, her.

Har du link til denne?. :finn ikkje:

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=48838

De finnes i 3 lengder; 30, 32 og 34. Jeg har kjøpt i 34.

På "forbildet" på siden jeg linket til ser buksa sånn ut. Jeg tok en lysere vask:

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 16-04-10, 21:46   #15
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

http://www.ellos.no/ListPage/Categor...tegoryId=48838

De finnes i 3 lengder; 30, 32 og 34. Jeg har kjøpt i 34.

På "forbildet" på siden jeg linket til ser buksa sånn ut. Jeg tok en lysere vask:

Ser etter denne typen på ellos, men i straight. Mulig jeg er blind, men jeg ser den ikke altså. Gidder du se etter Necesario?

__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 17-04-10, 12:24   #16
Vianne Rocher
Kamerat Pære
 
Vianne Rocher sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Innlegg: 6.030
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Demotivert av våren i trøndelag går jeg nå til innkjøp av stølver...

Hunter Adjustable Wellies (for oss med tykke legger som vil ha den vanlige lendgen!)
Sorte:



Cream cable knit welly warmers

__________________
Ain't nobody dope as me, I'm dressed so fresh and clean.
2008 2013 2015
Vianne Rocher er ikke aktiv  
Gammel 17-04-10, 12:25   #17
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av tinkadott, her.

Ser etter denne typen på ellos, men i straight. Mulig jeg er blind, men jeg ser den ikke altså. Gidder du se etter Necesario?

http://www.ellos.no/DetailPages/Deta...archBackLink=#

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv  
Gammel 24-04-10, 15:03   #18
tinkadott
prøver å være tål***ig
 
tinkadott sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.792
Blogginnlegg: 68
tinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de flestetinkadott er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Dette kom til meg i dag!























__________________
hilsen tinkadott
gutt-98, jente -01, jente -04
tinkadott er ikke aktiv  
Gammel 23-04-10, 11:09   #19
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover
 
ItsOnlyMe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2009
Innlegg: 5.048
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Opprinnelig lagt inn av Necesario, her.

Venter på disse...
Men er rimelig spent på om størrelsen er helbom...!

(hvorfor får jeg ikke til å legge inne bilder fra ellos bla? blir bare et kryss..)

ItsOnlyMe er ikke aktiv  
Gammel 10-04-10, 17:54   #20
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den (nesten) uendelige shoppingtråden 8

Gerbera: Jeg syntes ikke den var spesielt damete. Kan fint ha joggesko.

Joika er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no