Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-01-08, 13:51   #1
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Siden det kom fram ustyrtelige morsomme eksempler på hva man kan kjøpe fra nytt og nyttig eller www.nyttig.no i denne tråden, så lurer jeg på om det er noen som er tøffe nok til å innrømme at de faktisk har kjøpt noe derfra.

Jeg er førstemann ut jeg!

bakerist.jpg

frisørkrage.jpg

kakering.jpg

kjevle.jpg

pinsett.jpg

Risten er suveren når man baker masse, kjevlet er flott når jeg kjevler ut pizzadeig rett på platen, kakeringen bruker jeg når jeg skal ha gelelokk eller fromasj på kaker, frisørkragen er jevnlig i bruk når mann og barn klippes og pinsetten er faktisk den beste jeg noen gang har brukt!

Så få høre nå da, om det er noen andre som tør å stå fram!

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 13:53   #2
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Dessuten ønsker jeg meg følgende produkter til hjelp ved bekkenløsningen jeg har, men spørs om de rekker å sende det før jeg har født gitt!?

bilsetepute.jpg

ekstraarm.jpg

Sittepute.jpg

ryggvasker.jpg

Og var det ikke noen som etterlyste denne tro?

ratt-trekk.jpg

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 13:56   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Eh. Nei, der har jeg ikke handlet. Jeg har generelt utrolig lite stæsj og sånn skal det forbli.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 14:01   #4
lille my
Erfaren
 
lille my sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.048
lille my er populærlille my er populærlille my er populærlille my er populær
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Handlet engang derfra, en fuglemater.
Det var bare boss,så jeg kommer ikke til å handle derfra flere ganger.

__________________
Lille my med 3 skjønne gullunger
1998,2001 og 2003.
lille my er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 14:06   #5
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Eh. Nei, der har jeg ikke handlet. Jeg har generelt utrolig lite stæsj og sånn skal det forbli.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 14:07   #6
Pingis
Kald på føttene
 
Pingis sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 4.963
Blogginnlegg: 121
Pingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de flestePingis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Jeg ser poenget med den bakerista. Men jeg skal aldri handle noe derfra. For begynner man først med det, er jeg redd for at man ender opp i Mariebuksen og med værugler i vinduskarmen før man vet ordet av det.

Pingis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 14:15   #7
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Nei, det har jeg ikke.

Señora er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 15:06   #8
Svanen
trenger lading
 
Svanen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oppland
Innlegg: 5.324
Blogginnlegg: 61
Svanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner tilSvanen er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

ikke handlet selv (men som sagt, veldig underholdnende å lese!)

Men jeg har fått en del ting fra min tante (og mor mi kanskje?), bl.a. den frisørkappa (den er ikke dum, selv om den er litt stor når ungene er helt små)
Og jeg kunne faktisk tenkt meg de ristene....

Jeg tror tanta mi har vært en av de "heldige" som har vært på slik reise med de. Reisen var gratis, men alle utflukter måtte hun betale for tror jeg... Tror det var Nytt & Nyttig, men kanskje det er andre som har slike lokkereiser?

__________________
99, 00, 04, aug. 14
Svanen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 15:23   #9
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg ser poenget med den bakerista. Men jeg skal aldri handle noe derfra. For begynner man først med det, er jeg redd for at man ender opp i Mariebuksen og med værugler i vinduskarmen før man vet ordet av det.

Eller med vaktugle med sensor.



Det kan fort balle på seg. Grandonkelen til en kompis av meg begynte i det små og kjøpte noen småtig, og da han døde var huset stappfullt av ting han nesten ikke hadde pakket opp en gang, men som han tvangsmessig hadde kjøpt fra Blink-kjøp eller hvor det nå var.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 15:45   #10
Hønni
 
Hønni sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.317
Blogginnlegg: 38
Hønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme omHønni har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Et hvert møblert hjem bør inneholde dette:



Sov godt og behagelig, mens frisyren holder seg like pen!


Deilige varme pølser i brød i en fei – uten søl med gryter og vann.

Sett med 12 stk. stol-beskyttere sørger for at stolene holder seg pene.



Perfekt til å henge brillene på for natten og ellers når du ikke bruker dem.


Pynt opp med vakre skjell og sjøstjerner som lades opp av lys og som lyser av seg selv når det blir mørkt.


Gjør selv den kjedeligste vegg om til et fantastisk blikkfang! Drøm deg bort til sol og varme, palmer og krystallklart vann...

__________________
Gutta (02) og Lillesøster (06)


Hønni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 16:04   #11
Hjertensfryd
Unik
 
Hjertensfryd sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Innlegg: 9.316
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Har den rista eg og.
Og så har me kjøpt ei varme pute der i frå. Ei slik til å legge over skuldrene

__________________
Nobody is perfect. My name is Nobody.
Hjertensfryd er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 16:10   #12
scilla
Bør lage seg en tittel selv
 
scilla sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.087
scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Dulter på Pingis

__________________

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 16:29   #13
Mirasol
En Som Trener
 
Mirasol sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 6.158
Blogginnlegg: 12
Mirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de flesteMirasol er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Pingis, her.

Jeg ser poenget med den bakerista. Men jeg skal aldri handle noe derfra. For begynner man først med det, er jeg redd for at man ender opp i Mariebuksen og med værugler i vinduskarmen før man vet ordet av det.

Noen som har lett for å bli avhengig eller?

__________________
Storebror-02, Mellomsøster-05, Lillesøster-08
Mirasol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 16:43   #14
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Nei, aldri.

Men jeg har alltid drømt om å kjøpe sprø gaver til folk derfra. Moren min, for eksempel, hadde dødd dersom hun hadde fått den vaktugla. Ikke av glede, dessverre. Hun har god smak. Nettopp derfor hadde det vært morsomt å handle til henne.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 16:44   #15
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.876
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Jeg tror forresten ikke vi har fått Nytt & Nyttig i posten. Derimot kom nettopp Norgeskatalogen, og Select hender det vi får. De har da Mariebuksen der også, så det er kanskje nesten det samme?

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 16:51   #16
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.

Et hvert møblert hjem bør inneholde dette:
(..)



Konstanterer at vi ikke bor i et møblert hjem, så synd

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 17:26   #17
Margareth
Lattermild "tøysetante"
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 13
Margareth er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Jeg har nok falt for fristelsen opp igjennom...og jeg kan faktisk ikke huske noe som helst, som var av bra kvalitet derfra. Har kjøpt både "duppeditter" og klær. Kaster "bladfilla" så fort den dukker opp i postkassa mi. Klassifiserer tingene som "søppel" og bortkastede penger.

__________________
Det går nok bra skal du se...
Margareth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 19:24   #18
MorStine
*elsker ENGA*
 
MorStine sin avatar
 
Medlem siden: May 2007
Hvor: Øvre Romerike
Innlegg: 1.042
Blogginnlegg: 2
MorStine er populærMorStine er populærMorStine er populærMorStine er populær
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Dette sitter langt inne... Men da jeg flyttet hjemmefra for 11 år siden, kjøpte jeg en sånn pakke med (tror det var ca) 40 plastbokser i forskjellige str. Det var bare dritten, siden lokkene passet ikke på halvparten av boksene, de bare spratt av. Og da vi fikk oppvaskmaskin krympet lokkene i vask. Det var FØR jeg oppdagen Tupperware ja, nå finnes det ikke ett plastprodukt (i kjøkkenet) som ikke er Tupper...

__________________
fra MorStine og femmerbanden; '99, '00, '04, '06. Pg '20 Fem flotte gutter!
MorStine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 19:30   #19
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Opprinnelig lagt inn av Hønni, her.


Sett med 12 stk. stol-beskyttere sørger for at stolene holder seg pene.


En glimrende julegaveidé til svigermor!!

Og nei jeg har aldri kjøpt noe her .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-01-08, 19:41   #20
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.779
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Har du handlet på nytt og nyttig?

Nix, men jeg handlet "silikonpupper" på Select eller tilsvarende sted en gang i ungdommen. Det var før man fikk kjøpt slike silikonputer på HM.

I tillegg mistet jeg den ene ett eller annet sted på fest. Jeg oppdaget det ikke før senere, så jeg vet ikke om noen fant den...

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no