Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-05-11, 16:25   #1
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Viser til en tidligere tråd:
http://www.foreldreportalen.no/forum...36#post2761436

Nå vet jeg faktisk ikke hva jeg skal gjøre. Jeg har ventet på overgangsstønad, barnetilsyn og utvidet barnetrygd siden januar, og jeg er etter hvert i store økonomiske problemer. Jeg hadde opprinnelig fristen 17.mai å forholde meg til, men de godkjente ikke samværsavtalen vår (som vi leverte inn da de heller ikke godtok den første som ble levert inn), og har bedt meg sende inn en ny. Det står at fra den er mottatt regnes det 8 ukers behandlingstid. Dvs. 8 uker til uten penger til regninger, mat, osv. Jeg kontaktet sosialen for 3 uker siden for hjelp til å betale noen regninger som virkelig hastet, men har ikke hørt noe siden den gang, verken vedtak eller penger har jeg sett noe til. Jeg trodde det nærmet seg med vedtakene, så jeg har ikke purret på, bare satset på å holde ut. Om ca 10 dager mister jeg barnehageplassen og SFO-plassene, jeg har maxet kredittkortet, lånt penger av eksen og pappa, jeg er tom for ideer.

De kan ikke en gang si om de vil godta denne tredje samværsavtalen som vi leverte inn nå nettopp, da vi ringte og ville lese denne opp så de kunne fortelle hva som evt. måtte utbedres. Jeg har eksamensperiode, jeg har 3 barn som trenger at jeg har energi, men nå er jeg langt forbi det jeg klarer når det kommer til bekymringer og jeg har ingenting å gi.

Jeg hadde aldri trodd at det var mulig å få så mye problemer med NAV, jeg har bitt tennene sammen og prøvd å holde ut, tenke på fristen som var 17.mai og bare klare det på et vis, men 8 uker til, da er jeg uten barnehageplass, uten strøm, uten lån og stipend som betales ut siste gang nå i mai, og jeg fatter ikke hva jeg skal gjøre. Det er noe med det at man må ha energi for å klare å møte opp, nok en gang, hos NAV og be om hjelp. Jeg har aldri hatt noe med dem å gjøre før dette overgangstønadhelvetet begynte, og jeg håper jeg aldri får med dem å gjøre igjen.

Men kan man klage på NAV? Altså ikke på et vedtak, men på selve instansen? Kan man kontakte advokat, aviser, hva? Jeg er helt fullstendig desperat nå. Dette er bare et endeløst mareritt som ikke vil ta slutt..

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 16:32   #2
GydaG
lider av tastleksi
 
GydaG sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Innlegg: 5.978
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Vil bare klemme på deg jeg, hvis du på ett eller annet vis klarer å få sendt en mail til lederen på ditt navkontor så kan det hende det hjelper saken din. Det var i alle fall det som måtte til da jeg var i en lignende klemme sist.
Orker du mediakjøret er det jo greit å kontakte en avis sikkert, men det er ikke alltid de syns det er bryet verdt de heller. Men nå har det jo vært stille rundt nav en stund, så en ny sak er sikkert velkommen.

__________________
2003 2010 2012
It's not only only, but but.
We have to take in nourishment, expel waste and inhale enough oxygen to keep our cells from dying. Everything else is optional!
GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 16:33   #3
United
På (opp?)tur
 
United sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Innlegg: 3.558
Blogginnlegg: 66
United er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt liktUnited er virkelig godt likt
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Det finnes advokater som er eksperter på trygderett, ja.

__________________
Storebror 2007 og Lillebror 2012
United er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 16:36   #4
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Opprinnelig lagt inn av GydaG, her.

Orker du mediakjøret er det jo greit å kontakte en avis sikkert, men det er ikke alltid de syns det er bryet verdt de heller. Men nå har det jo vært stille rundt nav en stund, så en ny sak er sikkert velkommen.

Ja, det var det da, egentlig så orker jeg ikke det, orker så vidt å snakke om det til de jeg stoler på. Men akkurat nå er jeg så desperat at jeg vil vurdere alle muligheter

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 16:40   #5
Avatar
Nå også i farger
 
Avatar sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 13.973
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Jeg har ikl hørt på makan jeg! Hva er det ved samværsavtalen de ikke godtar?
Jeg hadde tatt dette videre, definitivt!

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 16:44   #6
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.885
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Huff, dette høres ille ut. Kanskje avis kan få fortgang på ting ja. Man ser jo slike historeier der de løser slike ting etter noen få dager om man går til media. En gang jeg "truet" med det fikk jeg møte dagen etter, gitt.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 16:45   #7
Lilith
Hulder
 
Lilith sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 1.605
Lilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smartLilith imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg har ikl hørt på makan jeg! Hva er det ved samværsavtalen de ikke godtar?
Jeg hadde tatt dette videre, definitivt!

Først var den ikke utførlig nok (vi har vært fra hverandre før og leverte inn lik samværsavtale som de godtok den gangen), på avtalen sto det at far hadde barna 40%, jeg 60%. Så leverte vi inn en avtale, som vi når vi leverte inn fikk klarsignal på av to NAV-ansatte, der det sto nøyaktig hvilke dager vi skulle ha barna over en 12-ukers periode. Dagene jeg hadde dem var skravert med rødt, hans dager skravert med blått, med utførlig forklaring under.

Denne ble ikke godkjent, og nå har vi levert inn på nytt, hvor det står at far har barna 2 dager 1 uke, og 3 dager 2. uke, og så alternerer dette, vi har skrevet ned hvem som har hva i ferier osv. Vi ringte dem for å få dem til å godkjenne denne, men ingen ville svare på det og neeeei, deeeet gikk ikke nei, hm, kanskje hvis vi skrev over en måneds periode hvilke dager jeg hadde og han hadde osv osv. Forskjellig person, forskjellig svar, hver eneste blodige gang siden jeg startet denne karusellen i februar.

__________________
May the light always find you on a dreary day, when you need to be home, may you find your way.
May you always have courage to take a chance, and never find frogs in your underpants

-02
-06
Lilith er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 16:49   #8
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.284
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Hva i all verden? Hva er det ved samværsavtalen som de ikke godtar, da? Den jeg slenger rundt meg er langt fra fullstendig (mangler samværsfordeling ved jul, påske, 17. mai etc), men jeg har aldri fått høre et ord om hvor mangelfull den er.

Og snakk med barnehage og SFO. Jeg er sikker på at de kan gjøre noe slik at du ikke mister plassene.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 17:03   #9
Synnemor
Born to run
 
Synnemor sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Innlegg: 5.397
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Dette høres jo helt håpløst urimelig ut, det går da ikke an å behandle folk på den måten! Enten må du be om å få snakke med lederen for NAV-avd. du sliter med, eller så får du vurdere å ta saken til media. Det er helt uhørt at en bruker 8 uker på nytt hver gang en opplysning ikke er tilfredsstillende, det må da kunne tas raskere enn som så. Har man barn, trenger man penger til å forsørge dem.

En klem skal du i alle fall få! Håper det ordner seg snart.

__________________
1999 2001 2004

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:04   #10
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Men, jobber du ikke? Student?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:19   #11
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.007
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Oi, høres ikke morro ut nei.
Men noen samværsavtale har jeg aldri levert inn og de har aldri etterlyst den heller.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:33   #12
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv
 
Maggie74 sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 1.710
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Får man ikke overgangsstønad fordi man ikke bor sammen med den andre foreldren? Er det virkelig avhengig av samværsavtalen i detaljer? Håpløse NAV!

__________________
Maggie74 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 18:47   #13
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Opprinnelig lagt inn av Maggie74, her.

Får man ikke overgangsstønad fordi man ikke bor sammen med den andre foreldren? Er det virkelig avhengig av samværsavtalen i detaljer? Håpløse NAV!

Selvsagt er den avhengig av samværsavtalen all den tid den er knyttet opp mot fordelingen av barna. Har man 40/60 så er man balansert på millimeteren der grensen går for å ikke få, så da må den være veldig nøyaktig. Har man en avtale der far har barna i jula og en uke om sommeren og det er det hele så er det lettere for da har man god margin. (Jeg vil anta det er lettere da.)

Men at de ikke skal kunne ta seg tid hverken til å gi deg nødhjelp (som du har krav på) eller å gidde å svare deg på om avtalen er riktig er jo skandaløst. Du har helt sikkert krav på fri rettshjelp - finn deg en advokat.

  Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:29   #14
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

til deg. Det må være fortvilende situasjon å komme oppi.
Da jeg ble alene og kjøpte eks-mannen ut, så tok det 9 måneder før jeg fikk utbetalt os. Heldigvis hadde jeg oppsparte midler og jeg fikk større stilling samtidig som jeg fikk pengene. Takk lov for at jeg var 40 år og ikke 20. Da snuppa begynnte på skolen søkte jeg om bidrag og støad til sfo, noe jeg ikke fikk invilget. Jeg fikk minstebidrag, men eks har o samvær med de håpefulle.

Hørte aldri noe om barnetilsynsstønad, men har nå fått fradrag på skatten for betalingen, og jeg orker ikke styre med det. Jeg har tenkt at jeg måtte vente så lenge pga. at jeg tross alt tente penger og os utgjorde ikke så mange kronene. Er det inntektsgrense på stønad til barnetilsyn, om jeg kan spørre om det i tråden din?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:35   #15
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Jeg så for en tid tilbake en annonse i en avis om en advokat som var ekspert på NAV-saker, og til og med pro bono, tror jeg. Mener mannen tok bilde av annonsen (jeg krangler også med NAV). 2 sek, så skal jeg sjekke.

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 19:42   #16
Salt
Salt in the rainbow
 
Salt sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.064
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

__________________
10.09 01.13
Salt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:04   #17
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Jeg ville iallefall ha tatt en purretelefon til sosialtjenesten ifht. de regningene det haster med. Står du uten penger på kontoene kan du også søke nødhjelp (forholdsvis lav dagsats) en slik søknad skal behandles innen tre dager. Søker man om sosialhjelp (vanlig supplering ut i fra den inntekten du har, evt. lån / forskudd på overgangsstønad) samtidig som nødhjelp så vil man ofte like gjerne behandle hele saken framfor kun nødhjelpsdelen. Når det har gått over tre uker skal uansett saken være behandlet, eller man skal ha fått et varsel om at man har gått over tiden ifht. forvaltningsloven. Dette er det viktig at du informerer om dersom du ringer og purrer.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:09   #18
shute
prokrastinator
 
shute sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 5.625
shute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt avshute har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Mitt (veldig generaliserende) inntrykk, fra en jobb hvor vi ofte har med NAV å gjøre, er at de som får Noen Med Autoritet til å mase for seg tidvis får både kjappere og bedre saksbehandling. Det være seg advokat, lege, barneverntjeneste, barnehagestyrer eller hva-har-du.

__________________
Ungen, 2009
Minste, 2013
shute er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:30   #19
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Erfaring fra venninne i dag:
Treg saksgang på overgangssøknad. Hun tok kontakt med sosialkontoret i går for å få nødhjelp, i dag fikk hun tlf fra NAV om at de skulle kjappe på saken, og hun fikk penger senest om 1 uke.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-05-11, 20:34   #20
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Klage på NAV/kontakte advokat, aviser (overgangstønad)

Opprinnelig lagt inn av Avatar, her.

Jeg har ikl hørt på makan jeg! Hva er det ved samværsavtalen de ikke godtar?
Jeg hadde tatt dette videre, definitivt!

signerer!!! hva i H***** er det de ikke godkjenner??? herregud!!!

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no