|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Virgin AtlanticJeg har en venninne som har tatt Virgin til USA og hun var fornøyd (det vil si at jeg oppfattet at det var som på de fleste andre flyselskap), hun har reist en del til USA. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
anglofil
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Virgin AtlanticNei Virgit Atlantic kan overhode ikke sammenliknes med EasyJet eller Ryan Air. De er minst, om ikke bedre, en BA. De foretrekkes i alle fall av mange briter men det er godt mulig fordi Richard Branson er så godt likt. Men de har i alle fall et meget godt rykte for god service.
|
|
|
#7 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Virgin AtlanticVi har fløyet fra London til Los Angeles med VA, og det var topp - til og med med en ettåring på slep. Romslig fly, individuelle underholdningsskjermer med et vell av filmer, tv-serier og spill, og proft og hyggelig kabinpersonale. Nå har jeg ikke veldig mye å sammenligne med når det gjelder flyreiser til og fra USA, men vi velger i alle fall gjerne VA igjen.
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Sv: Virgin Atlantic
|
|
|
#9 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Virgin AtlanticJeg husker at de pleide aa ha gratis massasje paa upper class (business class). :drömme: |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Virgin AtlanticVirgin Atlantic på den strekningen har jeg flydd. Jeg forventet elendige greier siden det var så billig og ble sjokkert riktig vei. Deilige seter med nok plass, supervertinner, god mat, egen skjerm med underholdning som fremdeles gikk på kino i Norge eller ikke var kommet på tv, veldig fint. |
|
|
|
#11 |
|
Sjokoholiker & hjemmekjær
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Virgin Atlantic
Ja, det er helt sikkert! |
|
|
|
|
|
#12 |
|
En Som Trener
|
Sv: Virgin AtlanticMin erfaring er drøyt 15 år gammel, men jeg var superimponert da hvertfall, som flere sier de var vel en av de første med egen skjerm til alle.
|
|
|
#13 |
|
Passiv
|
Sv: Virgin AtlanticDet var forøvrig desember 2007 jeg fløy med dem. Flyet var så pent inni - med røde seter og matchende pledd til alle passasjererer og gode greier. |
|
![]() |
|
|