Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Sportshjørnet

Noen som har prøvt 71gr.N skoene?

Sportshjørnet Alt som har med sport å gjøre passer inn her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-09-10, 13:32   #1
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Noen som har prøvt 71gr.N skoene?

...Viking sine, finst i hvitt og grått eller rødt og sort. Med sånn spesiell snøremekanisme, der man vrir på et hjul for å stramme.... Noen som har erfaring med disse skoene??

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 18:47   #2
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Noen som har prøvt 71gr.N skoene?

Hmmm...ingen?

Gammel 13-09-10, 19:40   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg aner ikke om det er 71Nord skoene, men jeg prøvde noen joggesko (Goretex) her om dagen med sånn knott bakpå. Kjøpte dem ikke pga den knotten. Så litt merkelig ut, synes jeg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 19:43   #4
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg aner ikke om det er 71Nord skoene, men jeg prøvde noen joggesko (Goretex) her om dagen med sånn knott bakpå. Kjøpte dem ikke pga den knotten. Så litt merkelig ut, synes jeg.

Signerer. Jeg kommer ikke til å kjøpe sko med sånne hjul på.

Jeg vil heller ikke ha noe typisk 71 grader Nord-ting.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 19:49   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hyacinth, her.

Her føler jeg at det er ekstremt viktig å påpeke at jeg ikke ante at de skoene hadde noe som helst med et TVNorge-program å gjøre.

OK, rettelse: 71Nord er, når jeg tenker meg om, et av de bedre programmene på kanalen, men jeg har heller ikke lyst til å plutselig dukke opp i fullt reklameutstyr.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-09-10, 20:24   #6
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Her føler jeg at det er ekstremt viktig å påpeke at jeg ikke ante at de skoene hadde noe som helst med et TVNorge-program å gjøre.

OK, rettelse: 71Nord er, når jeg tenker meg om, et av de bedre programmene på kanalen, men jeg har heller ikke lyst til å plutselig dukke opp i fullt reklameutstyr.

Det har ingenting med at det er 71grN-sko. Var bare for å forklarer hvilken sko jeg mente. Og om dem er bra? Kjøper sko fordi dem er gode, ikke fordi dem er "kjendiser"

Gammel 13-09-10, 21:41   #7
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kan hende, men det er utrolig mange som kjøper Bergansjakker fordi de er/var fra 71 grader nord. Så at det ikke har påvirkningskraft tror jeg ingenting på.

Har forøvrig aldri sett det programmet.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-09-10, 19:52   #8
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Standard

Det kan hende, men det er utrolig mange som kjøper Bergansjakker fordi de er/var fra 71 grader nord. Så at det ikke har påvirkningskraft tror jeg ingenting på.

Har forøvrig aldri sett det programmet.

Ja det er det nok. Bergans fikk en skikkelig opptur med det programmet.. Og prisene steg til værs samtidig med tv-suksessen. Over 5000kr for en jakke? Galskap.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:40.