|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Reise innad i TrondheimHvis jeg og litjtausa tar kystekspressen til Trondheim på mandag, er det da veldig vanskelig å komme oss fra kaia til Møller kompetansesenter på Heimdal? Type buss e.l.? Evt til City syd-området?
|
|
|
#3 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Reise innad i TrondheimTog er fint. Det hadde sikkert litjtausa likt, for det har vi aldri prøvd før. Er det langt fra kaia til stasjonen? Og hvor er stasjonen i nærheten av Heimdal?
|
|
|
#4 |
|
Passiv
|
Sv: Reise innad i TrondheimNår du kommer til Heimdal stasjon spør du bare etter Søbstadveien og rusler den nordover. Møller ligger helt i enden. Evt. så tar du buss nr. 4 fra byen, den går rett forbi. |
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Reise innad i Trondheim
|
|
|
#8 |
|
Originala
|
Sv: Reise innad i TrondheimDet går fint. Ta buss nummer 46 fra Pirterminalen (utenfor Pirbadet, tror jeg) og inn til sentrum. Se rutetider: http://www.atb.no/getfile.php/Filer/...te_46_nett.pdf. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg tror nærmeste holdeplass er Skytterveien.
|
|
|
#11 |
|
Originala
|
Ja. Pirterminalen og Pirbadet ligger i samme bygg (stort bygg, men dog). Gå av båten og inn i terminalen, gå rett fram og ut av bygget igjen, og dere vil helt sikkert se bussholdeplassen. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
grand multipara
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, den legger til kai der.
|
|
|
#13 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Reise innad i TrondheimDet hørtes jo relativt enkelt ut. Og vi får gratis drosje fra City syd til Møller, så bare vi kommer oss dit så går alt veldig greit. Stopper bussen i nærheten av melkekartongen?
|
|
|
#14 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Buss 46 stopper på City Syd. Er et lite stykke å gå bort til melkekartongen derfra (5 min ca).
|
|
|
#15 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Reise innad i TrondheimTusen takk for alle gode råd!
|
|
|
#16 |
|
Originala
|
Ja, det stemmer. Det runde, røde huset på andre siden av Nidelva. Fordelen med å bytte der framfor i sentrum, er at buss nummer 4 stopper på akkurat samme sted som nummer 46. Jeg har ikke helt oversikt over hvor de bussene stopper i sentrum (Munkegata), men det er i alle fall flere busstopper i samme gate der. Så du kan risikere at 46 stopper langt opp i gata, mens nummer 4 stopper litt lenger ned. Litt mer kaotisk der, egentlig. Veldig greit å heller bli med til Samfundet og gå av der, så kan dere bare stå der og vente på nummer 4. |
|
|
|
![]() |
|
|