|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Passiv
|
![]() Er det noen som har lest denne boka? (Svermen)http://www.dagbladet.no/kultur/2007/02/12/491754.html |
![]() |
![]() |
#2 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Er det noen som har lest denne boka? (Svermen)Jeg har sittet på sidelinjen av min mor mens hun leste den. "Åååå, nå går Stavanger under." "Åååå, nå har de tatt Trondhjem og alle oljeplattformene." Åååååå.
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Er det noen som har lest denne boka? (Svermen)Jeg har endelig fått kjøpt denne boka nå og skal begynne på den når jeg er ferdig med Drageløperen. Gleeder meg, har hørt så utrolig mye bra om den, og den er virkelig i min gate!
![]() |
#4 |
Protonterapeut
|
![]() Sv: Er det noen som har lest denne boka? (Svermen)Jeg har den, riktignok på engelsk, liggende i haugen av bøker som ikke er lest enda.
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Er det noen som har lest denne boka? (Svermen)Mannen las den dei dagane me budde i Bergen i påvente av fødsel. Han slukte heile mursteinen av ei bok på tre dagar. Eg las berre teksten bakpå boka og vart skremt.
![]() |
#6 |
Passiv
|
![]() Sv: Er det noen som har lest denne boka? (Svermen)
|
![]() |
![]() |
#8 |
med tunga på styret
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Er det noen som har lest denne boka? (Svermen)Enig med de andre som har lest den. Den er stor og spennende. Og at Stavanger skulle bli utslettet da... |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|