Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Dagkrem

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-09-10, 16:20   #1
emnilsen
mari

Medlem siden: Mar 2010
emnilsen er den lykkelige mottaker av konstruktiv kritikk
Standard

Dagkrem

Noen med godt tips ang dagkrem som dere er fornöyd med?

emnilsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-09-10, 16:35   #2
Ine
rakkarpus

Ine sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Dagkrem

Vichy

Gammel 15-09-10, 16:49   #3
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Jeg bruker gjerne aderma exomega, som er en fuktighetskrem fra apoteket. Det er ikke ansiktskrem egentlig, men den er veldig god for min hud.

Vil jeg være litt mer luksusdame kjøper jeg intensive moisture fra Dermalogica. Den er nydelig, men dyr.

Gammel 15-09-10, 16:53   #4
Heilo
Fjellpiper

Heilo sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Blogginnlegg: 316
Heilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt avHeilo har mye å være stolt av
Standard

Har funnet ut at jeg liker Aloe Vera-serien til BodyShop veldig godt. Også dagkremen. Den er for sensitiv hud, og er uten parabener.

Heilo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-10, 21:20   #5
ItsOnlyMe
Opp og fram, - framover

ItsOnlyMe sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
ItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smartItsOnlyMe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

clarins multi active day cream.

ItsOnlyMe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 22:09   #6
Lillebill
Aktiv

Medlem siden: Jan 2009
Lillebill har et hav av muligheter foran seg
Standard

Dermalogica skin smooting cream. Litt dyr, men veldig bra!

Gammel 23-09-10, 11:04   #7
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Du sier ingenting om hva slags hudtype du har? Jeg har for eksempel hud som både mangler fett og fuktighet, og må derfor alltid bruke enten et fuktserum eller en olje under dagkremen. Jeg liker litt forskjellige, men Dermalogica Intensive Moisture Balance vender jeg alltid tilbake til når ingenting annet funker. Men som sagt: med serum under.

Gammel 02-10-10, 22:59   #8
Jeanett
5barns mamma

Jeanett sin avatar

Medlem siden: Nov 2008
Jeanett er populærJeanett er populærJeanett er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Veravera, her.

clarins multi active day cream.

Jeanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:17   #9
Smurfine79
Carpe Diem!

Smurfine79 sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Hvor: oslo
Smurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smartSmurfine79 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

LDB for sensitiv hud, den er den jeg har vært mest fornøyd med på laaaang tid. Å rimlig er den også.

Smurfine79 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-10, 23:22   #10
Vimsen
"De"

Vimsen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

En gul pumpeflaske fra Clinique.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:51.