|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tips til kul/god joggedress (jente)Snuppa har som regel noen joggedresser hjemme (deilig å ha på etter dusj på kvelden eller formiddag i helgene). Nå er hun i ferd med å vokse ut av 2 stk deilige Ej Sikke Lej joggedresser og Hummel + Bula joggedressene har flyttet på hytta.....Så da må vi ha et par nye her hjemme. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Javel
|
Sv: Tips til kul/god joggedress (jente)Jeg liker Kari Traa joggedressene. De finner du jo på sportsbutikker, jeg så iallefall at intersport hadde en type i nettbutikken sin.
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Tips til kul/god joggedress (jente)De har masse Bula-inspirert på Wow nå, så jeg. Det er vel midt i blinken for ei som bruker 122? (min eldste synes Wow har blitt for barnslig, nemlig). Ellers så har vel HM deilige velour-dresser?
|
|
|
#4 |
|
Uhelbredelig B-menneske
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til kul/god joggedress (jente)WOW ja.....kanskje det ?? Da får jeg sjekke ut en dag til uka....storesøster brukte masse wow en periode, men så ble det plutselig for barnslig |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tips til kul/god joggedress (jente)http://www.olgasoldeboern.dk/images/image_118-t.jpg |
|
|
|
![]() |
|
|