|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Alle apps forsvant fra iPhonen ...Skulle bare syncronisere min iPhone på iMacen ikveld og plopp... er alle applikasjoner som jeg i tidens løp har lastet ned på min telefon forsvunnet. Til gjengæld har jeg fått en "game center" applikasjon som jeg ikke har bestillt. Har prøvd "restore" funksjonen men det hjelper ikke.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle apps forsvant fra iPhonen...Den der Game centergreia fikk jeg på min iPod her om dagen, uten at jeg fikk med meg hvordan. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Come what may...
|
![]() Sv: Alle apps forsvant fra iPhonen...Har du ikke alt sammen på Itunes da i maskinen?
![]() |
#6 |
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Alle apps forsvant fra iPhonen ...Jepp, fant heldigvis appsene og synchroniserte dem inn i iPhonen igjen vha en hjelp-nettside. Men game center greia klarer jeg ikke å slette, og iMacen er fortsatt merkelig.
![]() |
|
|