Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Worsted Weight? Aran Weight? 10 ply?

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-10, 17:23   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 639
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Worsted Weight? Aran Weight? 10 ply?

Jeg har funnet en amerikansk oppskrift hvor man skal bruke ullgarn, worsted weight, medium. Hva betyr det egentlig?

CATEGORY 4 MEDIUM: WORSTED-WEIGHT, AFGHAN, ARAN YARN
The most popular weight for knitting and crocheting. An ideal weight for throws and many adult garments. UK/Australia approximate equivalent: 10 ply, Aran weight

Sample Yarn Width

Wool-Ease
Garnet det er snakk om er Lion Wool Yarn, og jeg lurer på hva jeg kan erstatte det med som jeg får kjøpt over disk i Oslo?

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:04.