Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Denne passer nok best her ...

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-10, 23:11   #1
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Denne passer nok best her ...

....bonde i byen som jeg er

Jeg skal på kurs i Oslo et par dager, og har fått hotellrom i feil retning fra kurslokalene, som er på ulike steder de to dagene..

Anyway, når jeg skal gå fra Thon Hotel Europa til Aker Brygge (Felix Konferansesenter), er det da bare å traske med nesa i rett retning, og så kommer jeg frem? Eller er det mye rundtomkring ellers jeg må ta hensyn til?

Tenkte jeg skulle ta det som en luftetur på morgenen, da vi tydeligvis ikke starter så tidlig på dag 2 heller

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-09-10, 23:17   #2
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.403
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne passer nok best her ...

Det er lett. Du går bare rett mot Karl johan, krysser denne og fortsetter rett fram til du treffer vannet. Da følger du det til høyre til Aker brygge, går tvers igjennom til baksiden, så er du på Felix.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 14:26   #3
Olifant
Fersk i gamet
 
Olifant sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.812
Olifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smartOlifant imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Denne passer nok best her ...

Easypeasy. Følg anvisningene til glitter og ta evt med deg et lite kart fra hotellresepsjonen dersom du er kontrollfrik.

Olifant er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 14:28   #4
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne passer nok best her ...

Jeg vil anbefale å snu til høyre litt før du faktisk treffer vannet, men utenom det er Glitters instruksjoner idiotsikre.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 14:32   #5
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.942
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Denne passer nok best her ...

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg vil anbefale å snu til høyre litt før du faktisk treffer vannet, men utenom det er Glitters instruksjoner idiotsikre.



Også vil jeg legge til med teskje at du bør krysse karl Johan omtrent mellom Nationaltheateret og Nasjonalteatret t-banestasjon, deretter krysse Stortingsgata, og så følge veien med kinoer ned til du nesten når vannet, da ser du Aker Brygge på høyre side.

__________________

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 14:33   #6
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.320
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne passer nok best her ...

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.



Også vil jeg legge til med teskje at du bør krysse karl Johan omtrent mellom Nationaltheateret og Nasjonalteatret t-banestasjon, deretter krysse Stortingsgata, og så følge veien med kinoer ned til du nesten når vannet, da ser du Aker Brygge på høyre side.


... og har gått forbi Rådhuset på veien. :landemerke:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-09-10, 14:35   #7
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.494
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Denne passer nok best her ...

Oslo sentrum er lett, og så ligger det kart i hotellresepsjonen. God tur!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 21:45   #8
Maxine
Einsam
 
Maxine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heme ve Mjøsa
Innlegg: 6.068
Blogginnlegg: 17
Maxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelenMaxine er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Denne passer nok best her ...

Jeg fant lett frem altså. Og jeg stoppet til og med før jeg traff vannet.

Oslo er ikke like selvfølgelig i å finne frem i for alle, likeså det ikke er for mange å vite om Trysil ligger i Østerdalen eller Gudbrandsdalen


Grunnen til at jeg spurte, var at jeg en gang i en annen by måtte gå rimelig lang omvei, da jeg tydeligvis bommet på undergangen til en firefelts som "plutselig" dukket opp

Maxine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:56.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no