|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
can-jur
|
![]() Hotell i Gøteborg?Det skulle jo ikke være så vanskelig? Nei?
![]() |
![]() |
#2 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Hotell i Gøteborg?Vi har bodd der ved flere anledninger - helt supert
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 19-09-10 kl 09:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hotell i Gøteborg?Scandic opalen har slike rom, er rimelige, har god frokost, barnemeny av jamie oliver og ligger fem minutters gange fra Liseberg og Universeum. Er usikker på om de har svømmebasseng eller bare boblebad.
![]() |
#4 |
can-jur
|
![]() Sv: Hotell i Gøteborg?
Har søkt meg litt rundt på Opalen, og om jeg bestiller til 2 voksene og 2 barn, får jeg opp suite som alternativ.
![]() |
![]() |
#5 |
can-jur
|
Men det er ett rom? Er det ikke?
![]() |
![]() |
#6 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hotell i Gøteborg?Fikk du ikke opp valg med å krysse av for suite når du skulle bestille? Jeg anbefaler i så fall å ringe dem, det har hent vi har fått bedre pris da, samt akkurat det rommet vi vil. Siden barn bor gratis har det sikkert ikke noe å si hvor mange du har med, så lenge du bestiller rom som er dimensjonert for det.
![]() |
#7 |
can-jur
|
Spørs om det er enklere å ringe ja.
![]() |
![]() |
#8 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hotell i Gøteborg?Suitene har jo til og med eget boblebad, og ikke minst; to bad. Kan se for meg at det er en fordel når man reiser seks stykker. De er veldig hyggelige der, vi har vært der fire ganger nå, tror jeg.
![]() |
#9 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hotell i Gøteborg?På Winn har de connection-rom (eller hadde ihvertfall) ring og snakk med de.. koselig hotell, basseng og boblebad og man tar lett bussen inn til byen. Vi har vært der mange ganger og liker oss veldig godt der.
![]() |
|
|