Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > HPs vevstove

Hvilke sider har du i favoritt-feltet?

HPs vevstove Forum for datasnakk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-10, 10:01   #1
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Hvilke sider har du i favoritt-feltet?

Altså ikke i favoritter, men i feltet der du har lagt til favorittene blant favorittene
Jeg har Foreldreprotalen, Facebook, Del og bruk (lærergreie), mine steder (Yr), og Gmail. Ufattelig kjedelig, med andre ord.
HVa har du?

Gammel 19-09-10, 10:02   #2
Myrsnipa
Pen. Så det så.

Myrsnipa sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilke sider har du i favoritt-feltet?

Bloggen min, nettbanken min, foreldreportalen, facebook, gmailen... Boooring...

Gammel 19-09-10, 10:12   #3
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bruker ikke favorittfeltet med mindre det er en side jeg er redd for å glemme adressen til. Derfor: Nessemaskin - skal kjøpe middel for å få bukt på edderkoppene til våren igjen.

Gammel 19-09-10, 10:20   #4
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg har én side i favoritter.
Denne:

(Kilde: youtube.com)

Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:20   #5
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Myrsnipa: det var jo nesten kjedeligere enn min, ja.

Og den videoen var jo et helt naturlig valg, SF

Er ute etter litt inspirasjon...

Gammel 19-09-10, 12:15   #6
Slettet bruker
Passiv

Standard

Klart det er et naturlig valg. Har du kanskje noensinne, overhode sett en så vakker mann som Thåström helt først der? Trukke det, nei.

Og har ser helt lik ut enda hvis man holder seg langt bak på konsertene og ikke har på briller.

Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 15:02   #7
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Klart det er et naturlig valg. Har du kanskje noensinne, overhode sett en så vakker mann som Thåström helt først der? Trukke det, nei.

Og har ser helt lik ut enda hvis man holder seg langt bak på konsertene og ikke har på briller.

Nei, jeg har kanskje ikke det? Når jeg tenker meg om...

Gammel 19-09-10, 16:29   #8
Didjeridust
Forelska

Didjeridust sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sandnes
Blogginnlegg: 17
Didjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smartDidjeridust imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Yr.no
Fjasebok
Foreldreportalen
GuleSider
:Jobbmail:
Google
--------------
:Eit lass med klimarelatrete bloggar og informasjonssider:
--------------
NSB - Kjøp togbillett
Trafikkinformasjon - NSB
Den ultimate tastaturguiden for MAC

Gammel 19-09-10, 16:31   #9
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Jeg har bloggen min, mail,geocache, facebook og nettbank. Så har jeg mapper med aviser, forum, blogger,oppskrifter, mønster,jobb,nettbutikker og minstejenta har en mappe med spill. har også en diverse-mappe der jeg lagrer ting jeg kan få brukt for. Treningstips og sminketips bla.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 16:34   #10
Albertine
Passiv

Standard

Gmail, Facebook, FP, Adressa, VG, Dagbladet, Dyrebeskyttelsen, IMDB og Telefonkatalogen.

Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 16:35   #11
Tåtti
klossemajor

Tåtti sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Æ ser Stjørdal'n
Tåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de flesteTåtti er kulere enn de fleste
Standard

FP, bloggene mine, Bokmålsordboka, IMDb, Photobucket, jobbmail, Ravelry (strikke/hekleforum). Ikke mye spennende her heller.

Gammel 19-09-10, 16:40   #12
Malama

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Ehh, jeg bruker egentlig ikke favoritter annet enn for ting jeg "nesten aldri bruker, men vil huske hvor er", og favorittfeltet fylles opp ved uhell, jeg har ikke lagt noe der med vilje...

(tilgjengjeld har jeg mine faste favoritter som startsider...)

Gammel 19-09-10, 17:53   #13
Imma
Ikke altetende

Imma sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Imma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelenImma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Gmail, yr.no, gulesider, Turer og aktiviteter(turistforeningen).

Imma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 18:50   #14
Morella
Superbasinella

Morella sin avatar

Blogginnlegg: 276
Morella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelenMorella er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

TvGuide, nettbank, facebook, adressa, foreldreportalen.

Morella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 20:23   #15
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

iTromsø, Nordlys, Dagbladet, VG, Aftenposten, Facebook, Venneliste på Livejournal, eBay, finn, zett, nettbanken og telefonkatalogen.

Gammel 19-09-10, 20:26   #16
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Du mener som knapper, ikkesant?

Jeg har kontrollpanel FP, nye innlegg FP, nye innlegg på et annet forum, yr.no for Porsgrunn og wikipedia. Veldig kjekt å slippe å scrolle til toppen for å trykke på linkene her inne. :lat:

Gammel 19-09-10, 20:29   #17
Fluke

Fluke sin avatar

Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva mener du? Jeg tror ikke jeg har noe noen plass. Jo, jeg har jo en del bokmerker, men ingen favoritt-merker liksom. :føler meg utenfor:

Gammel 19-09-10, 20:56   #18
Hondacrv

Hondacrv sin avatar

Standard

PÅ min pc er det et sånn "favorittfelt" øverst på siden under "Fil", "rediger" og de der, der man kan plassere favorittene slik at man spiller å skrolle nedover favoritter-feltet. Så åpner man de i ulike faner.

Gammel 19-09-10, 21:29   #19
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Mange favoritter. Kjekt med adressene til alle nettsidene.

Gammel 19-09-10, 21:31   #20
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 221
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

FP, blogg til bestevenn, blogg til venn, nettbank og lokalavis. :dørgende kjedelig og fornøyd med det:

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:13.