Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

BH-er på eBay

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-09-10, 11:02   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

BH-er på eBay

Dere som kjøper BH-er til latterlig lave priser på eBay, hvor handler dere? :novise:

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:23   #2
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: BH-er på eBay

Jeg bare søker på den modellen jeg vil ha, så sjekker jeg ryktet på de selgerne som har den. Har de mange salg og opp mot 100 % i rykte så kjøper jeg. Har gått bra hittil.

Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 11:27   #3
allium
Bare sær

allium sin avatar

allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg søker på merke og størrelse, og kjøper hvis jeg finner noe jeg liker og selgeren har bortimot 100 i rykte.

Da ender det med mye fra naturalfigures og bellelingerie.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:32   #4
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ka-tsjing!

Gammel 19-09-10, 12:36   #5
Slettet bruker
Passiv

Standard

Eneste problemet er at det er litt for lett.

Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:38   #6
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Nei, sier du det?

Gammel 19-09-10, 12:40   #7
Slettet bruker
Passiv

Standard

Ikke bare det. Men de har jo alt mulig annet også.

Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 12:42   #8
jolie
Kom ut av tellinga.

jolie sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Men modell ... da burde man kanskje ha vært i en fysisk butikk og prøvd dem først, da eller?

Gammel 19-09-10, 12:45   #9
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av jolie, her.

Men modell ... da burde man kanskje ha vært i en fysisk butikk og prøvd dem først, da eller?

Kan være en lur ting ja.

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 13:29   #10
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Undertøy fra engelsk ebay er noe av det jeg har vært allermest fornøyd med. Søker "Fauve 32F" eller "Freya 32F", checker om selger har superbra rykte og vupti. De har alltid passet bra.

Gammel 19-09-10, 14:38   #11
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg søker på Freya 36ff, eller et annet merket som jeg kjenner godt, og handler fra noen med mange salg og over 99 % i rykte. Det har aldri slått feil, utover at jeg en sjelden gang har fått en modell som ikke passer. Da selger jeg den her inne til det samme osm jeg ga for den, og det har heller aldri slått feil.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 14:42   #12
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 842
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har ennå ikke dristet meg på eBay, men til gjengjeld finner jeg stadig vekk kjente (og for meg kjære) modeller fra Freya og Fantasie på figleaves til under 200 kroner, særlig hvis det er salg eller jeg har fått et tilbud på e-post som jeg simpelthen ikke kan si nei til.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 17:27   #13
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg kjøper også stort sett Freya eller Fantasie bh-er, og følger samme fremgangsmåte som de andre her. Det virker.

Gammel 19-09-10, 19:39   #14
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har nettopp tatt sjansen på å bestille to bh-er på eBay, men har ikke fått den ennå. Den ene fra Fantasie og den andre fra Calvin Klein. Har ikke prøvd noen av merkene før, så det blir jo et lite sjansespill .... Litt spenning i hverdagen.

(Kommentar fra åtteåringen som gikk forbi: "Mamma .... Du burde ikke bestille de bh-ene. Du vet at du blir ikke sånn som de der modellene uansett!") Og det er jo sant nok.

Sist redigert av Filifjonka : 17-02-11 kl 20:30.
Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-09-10, 19:40   #15
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Standard

Åtteåringen din er bare den beste!

Gammel 19-09-10, 19:48   #16
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Minien min har det beste navnet for BH. Hun kaller de sommerfugler.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:01.