|
|
#1 |
|
kamerat
|
BH-er på eBayDere som kjøper BH-er til latterlig lave priser på eBay, hvor handler dere? :novise:
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: BH-er på eBayJeg bare søker på den modellen jeg vil ha, så sjekker jeg ryktet på de selgerne som har den. Har de mange salg og opp mot 100 % i rykte så kjøper jeg. Har gått bra hittil. |
|
|
|
#3 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BH-er på eBayJeg søker på merke og størrelse, og kjøper hvis jeg finner noe jeg liker og selgeren har bortimot 100 i rykte.
|
|
|
#4 |
|
kamerat
|
Sv: BH-er på eBayKa-tsjing!
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Sv: BH-er på eBayEneste problemet er at det er litt for lett. |
|
|
|
#6 |
|
kamerat
|
Sv: BH-er på eBayNei, sier du det?
|
|
|
#7 |
|
Passiv
|
Sv: BH-er på eBayIkke bare det. Men de har jo alt mulig annet også. |
|
|
|
#10 |
|
Trapper opp igjen !
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: BH-er på eBayUndertøy fra engelsk ebay er noe av det jeg har vært allermest fornøyd med. Søker "Fauve 32F" eller "Freya 32F", checker om selger har superbra rykte og vupti. De har alltid passet bra.
|
|
|
#11 |
|
Bedreviter
|
Sv: BH-er på eBayJeg søker på Freya 36ff, eller et annet merket som jeg kjenner godt, og handler fra noen med mange salg og over 99 % i rykte. Det har aldri slått feil, utover at jeg en sjelden gang har fått en modell som ikke passer. Da selger jeg den her inne til det samme osm jeg ga for den, og det har heller aldri slått feil. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Sviiisj!!
|
Sv: BH-er på eBayJeg har ennå ikke dristet meg på eBay, men til gjengjeld finner jeg stadig vekk kjente (og for meg kjære) modeller fra Freya og Fantasie på figleaves til under 200 kroner, særlig hvis det er salg eller jeg har fått et tilbud på e-post som jeg simpelthen ikke kan si nei til.
|
|
|
#14 |
|
Fortynnet
|
Sv: BH-er på eBayJeg har nettopp tatt sjansen på å bestille to bh-er på eBay, men har ikke fått den ennå. Den ene fra Fantasie og den andre fra Calvin Klein. Har ikke prøvd noen av merkene før, så det blir jo et lite sjansespill .... Litt spenning i hverdagen. Sist redigert av Filifjonka : 17-02-11 kl 20:30. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
kamerat
|
Sv: BH-er på eBayÅtteåringen din er bare den beste!
|
![]() |
|
|