|
Økologisk og diettmat Forum for diskusjoner om og deling av oppskrifter på diettmat og økologisk mat. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Lavkarboprodukter i USAMannen er en liten tur i USA denne uken, og jeg lurte på om det er noen lavkarboprodukter jeg bør be ham ta med? Har ikke full oversikt over hva de har og hva som lønner seg.
![]() |
#2 |
Sperret
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarboprodukter i USADe har mengder av lavkarboprodukter på Wal-mart og Wallgreens, og det er billig, virkelig billig. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Lavkarboprodukter i USAFå ham i hvert fall til å kjøpe tortillas! De er geniale og kan brukes som wraps og til og med pizzabunn! Noen er relativt høye i karbo (bare med lav GI) så få ham til å sjekke antall karbo, det pleier å stå ganske tydelig på pakken. Mama Lupe's har bare 3 karber per tortilla og smaker som vanlige fullkorn-tortillas.
![]() |
#5 |
Teller ned
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Lavkarboprodukter i USAPasta! Koster omtrent ingenting og smaker som vanlig pasta. Har 5 gram net carbs per porsjon. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
padawan
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lavkarboprodukter i USASupert, her er det masse tips. Finnes det i de fleste store matvarebutikker, eller er det type WholeFood ol?
![]() |
#8 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Lavkarboprodukter i USANå er det vel sikkert forskjellig på forskjellige kanter av landet, men alt oven finnes som regel ikke på vanlige butikker her der jeg bor. Mye finner du dog. Whole Food er bra. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|