|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Bruntoner til stue, hjelp ønskesJeg har lyst til å male stua vår, men trenger litt hjelp og inspirasjon ift. hvilke farger jeg skal velge. I dag er alt hvitt, og i tillegg til at jeg er lei alt det sterile hvite er jeg også veldig lei av at absolutt alt av riper og flekker vises på disse hvite gipsveggene. Gips er forøvrig noe skikkelig dritt |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() Sv: Bruntoner til stue, hjelp ønskesJeg kan ikke hjelpe så mye, men på soverommet har vi en griselekker fondvegg i en farge som heter Kamel eller Karamell. Det siste, tror jeg. Den er ekstramatt og er litt sånn gråbrun. Veldig, veldig pen. Vi har den mot egghvit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Hulder
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruntoner til stue, hjelp ønskesVi har cappucino, med en fondvegg i Marrakesh. Jeg er utrolig fornøyd med den kombinasjonen.
![]() |
#4 |
Sviiisj!!
|
![]() Sv: Bruntoner til stue, hjelp ønskesAngående flekkete vegger, så kan jeg anbefale Jotun sin vaskbare, flekk-resistente maling. Husker ikke i farten hva den heter, men absolutt genialt når man har små barn i hus, ja.
![]() |
#5 |
WF: Isbjorn
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Bruntoner til stue, hjelp ønskesHva slags type maling er dette snakk om? Vi skal også male om stua og suger til meg tips.
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Bruntoner til stue, hjelp ønskesMarrakesh er fin, men den er da ikke så mørk, er den? Er den mørkere i virkeligheten enn den ser ut på nettsiden til Jotun? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Nærmer seg
|
![]() Sv: Bruntoner til stue, hjelp ønskesVi har caffe latte på soverommet og gren (jotun) som fondvegg bak sengen, lurer på å gjøre samme stuntet i stua. Fargen er litt mørkere enn marrakesh.
![]() |
#8 |
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Bruntoner til stue, hjelp ønskes*Abonnerer på denne* |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Bruntoner til stue, hjelp ønskesJeg er ute etter brunfarge til stua selv. Jeg kunne tenke meg noe Marrakesh-aktig, den har vi alt på soverommet sammen med Skandinavisk lys. vi har prøvemalt i stua, og der ser den veldig mørk ut, så mannen sier nei. Han vil ha Sand, som jeg synes er alt for lys ...
![]() |
![]() |
#10 |
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bruntoner til stue, hjelp ønskesVi har kaffe latte og malte en fondvegg i marrakesh for et par år siden. Fortsatt utrolig fornøyd med den. Det er stuas lille afrikanske hjørne, med et bilde med afrikansk motiv, to glass-skap med ymse i, og i mellom der vårt største akvarie med malawiciklider, -afrikansk type fisk.
![]() |
|
|