|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Peppy!
|
![]() Det er mye god humor, og ikke minst mye statement og frihet, i å legge ut bilde av seg selv naken på twitter.
Er ikke dette i overkant stusselig? Hva er greia? Hva er humoren her? Og hva er statementet? Sist redigert av DM : 21-09-10 kl 20:55. Årsak: Dobbeltpost |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
kamerat
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Aulie virker jo helt tett. Verken mer eller mindre.
![]() |
#3 |
Passiv
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Hun der burde beskyttes mot seg selv. Uff. Verken mer eller mindre. |
![]() |
![]() |
#4 |
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Det må jo være befriende å ikke bry seg om at man er en dust. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Elsker gamlis- godis
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeje. Eksponeringskåthet pakket inn i "statement". Originalt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Friere enn dette blir man bare ikke. Her er det fritt for det meste. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Sperret
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeg skjønner ikke helt alt oppstyret. Hun liker å vise seg frem, og bruker dårlige unnskyldninger som begrunnelse. Det er jo i og for seg ikke så uvanlig, det med dårlige unnskyldninger som man bruker for å dekke over for litt andre motiver. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Come what may...
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Uff er dette det nye twitter stunt? :ser for meg mange nakne folk rundt om kring på twitter snart:
![]() |
#11 |
kamerat
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeg synes ikke det er forferdelig, jeg får bare helt vondt i meg når folk øyensynlig er så tette i pappen.
![]() |
#12 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)
Nå lo jeg høyt!
![]() |
#13 |
Permakulturell
|
![]() |
#15 |
kamerat
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeg tror det som plager meg aller mest, er at her har vi en person som hevder at noe er humoristisk ment, samtidig som vedkommende åpenbart ikke aner hva «humoristisk» vil si engang.
![]() |
#16 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Det eneste som virkelig, virkelig irriterer meg, er at man ikke kan synes den dama er stappteit uten å være "misunnelig" og "jantete".
![]() |
#18 |
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Jeg er misunnelig, hun har antageligvis noe helt fantastisk dop som gir en herlig virkelighetsoppfatning. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Har tro på forbedring
|
Sann mine ord. Jeg kan si at Marianne har en super kropp - men misunnelig? I don't think so. Jeg kjenner ingen som har ønsket å være henne...
![]() |
#20 |
Live and let live
|
![]() Sv: Så morsomt og befriende! (Aulie, så klart)Hi, hi, så befriende og morsomt.
![]() |
|
|