Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Garderobe til yttergang

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-09-10, 10:34   #1
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Garderobe til yttergang

Vi endrer på yttergangen vår - og maler den samtidig. Fargen blir eggehvit (eggeskall tenker jeg det er) og det er for det meste panel.
Og så må vi ha en annen garderobeløsning enn den som var da vi kjøpte huset. 2 meter stang med hylle over holder ikke - det er for upraktisk og lite estetisk.
Siden resten av gangen er såpass lys, tenker jeg at skap og hyller skal være litt farge på. Type rød. Jeg finner ingen røde garderober! Noen som vet om et sted de selger? Vi har ikke råd til spesiallagede altså.

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 10:39   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe til yttergang

Finn en gammel en på Finn, og male selv?

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 10:40   #3
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.480
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe til yttergang

Hvis du har tenkt å kjøpe skyvedører så vet jeg at Elfa og flere andre har dører som kan behandles (males eller tapetseres).

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 10:58   #4
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe til yttergang

Garderobemannen har garderobedører fra 12 kr pr cm. De kan males, evt tapetseres.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:01   #5
Bobbelur
...we have cookies
 
Bobbelur sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 2.642
Blogginnlegg: 191
Bobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelenBobbelur er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Garderobe til yttergang

Skyvedørsgarderobe har min ektefelle utelukket. "Det er så DYRT!" Mulig vi kan finne en på finn da, eller så må jeg se om jeg finner noe rimelig et annet sted.
Jeg har sett på finn.no etter slike vi kan male selv. For det meste er det folierte garderobeskap til salgs, samt noen syrelutede furu. Furskapene er som regel sånne med listverk som stikker ut. Funker inte. Men jeg skal lete videre der - mulig at jeg er heldig og ramler over akkurat den løsningen jeg vil ha...

Bobbelur er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 11:13   #6
mkj
Off the map.
 
mkj sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 14.130
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Garderobe til yttergang

Hvis du har akkurat 2 meter så hadde jeg gått for Pax fra Ikea - enten med skyvedører eller vanlige dører. Veldig mye og bra garderobeplass for pengene. Det er kanskje ikke übersprekt, men det er mye forskjellig å velge i, så det bør være mulig å finne noe en liker.

__________________
røverunger 03 og 08
mkj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-09-10, 12:48   #7
gullet
stille
 
gullet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
Innlegg: 10.937
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Garderobe til yttergang

Dersom du finner et syrelutet skap som kan passe, kan du ta av listverket som stikker ut på toppen, det sitter på med bare en vinkel.
Kult med knallrøde skapdører.

Det kommer litt an på hvor stor gangen er, det kan hende det hadde vært fint å holde alt i eggehvit og bruke feks røde knagger, en rød hylle, rødt speil, krakk(eller bare rød pute) og en rød matte.

eller

Det er deilig å komme inn i et hus hvor det er luft og plass.

__________________
Gullet -63, M -87, W - 01. lille E -03
gullet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no