|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#3 |
|
Off the map.
|
Sv: Plus-size?LOL
|
|
|
#4 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Plus-size?Hun nederste var ikke skrapa, men du kan skjære deg på kravebenet til hun øverste (haka også, forøvrig). En del plus-size modeller ser faktisk sånn ut. Ikke skjønner jeg hvor de er plus-size.
|
|
|
|
#5 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plus-size?Jeg tror jeg hadde dratt til noen hvis de hadde kalt meg plus-size, og jeg så ut sånn som det der! Da hadde jeg jo vært skikkelig hot! |
|
|
|
|
|
#8 |
|
flisespikker
|
Sv: Plus-size?Jeg mener, de er jo alene på bildene, så det er vanskelig å sammenligne. Kanskje de er litt sånn som hun her? Hun er jo heller ikke direkte tykk.
|
|
|
#9 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Plus-size?
Har de pupper og rumpe, og litt tendenser til hofter så er de plus-size. Det tilsvarer vel omtrentlig en str. 40 eller så.
|
|
|
#10 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plus-size?Hun på det øverste bildet (Crystal Renn) var det en artikkel om i DN i sommer, da var hun betraktelig rundere i formene.
|
|
|
#11 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Plus-size?Hun øverste var jo definitivt ikke plus? Hun nr 2 har nok litt mer enn det man normalt ser på catwalken.
|
|
|
#12 |
|
kamerat
|
Sv: Plus-size?Skikkelige trulter.
|
|
|
#13 |
|
Tøff i frakk
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Dette synes jeg var en ufin og unødvendig kommentar.
|
|
|
#14 |
|
Earthling
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Plus-size?Det har vært en del skriverier om Crystal Renn (hun øverste) den siste tiden, og når jeg endelig fikk sett bilder av henne, skjønte jeg heller ikke hvordan hun kunne kalles for plus size. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Plus-size?Jeg syns ofte sånne modeller har slanke ansikt i forhold til kroppen. Det er litt derfor man ikke ser at de er større enn andre modeller sånn ved første blikk. Hun første er jo "normalt slank", hun andre har absolutt former i forhold til alt annet man ser av modeller", og de Nessie viser til ER jo runde damer, er de ikke?
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Plus-size?Jeg er enig med Polyanna at de modellene nessie viste til faktisk er plus-size. Undertøysmodellen vil til en viss grad slite med å finne klær i vanlig butikk, vil jeg tro. Jeg synes hun er flott, men tynn er hun ikke.
|
|
|
|
#19 |
|
Erfaren nok
|
|
|
|
#20 |
|
|
Sv: Plus-size?Den første modellen i HI har vel en del mer hofter mer enn en standard catwalkmodell, det er vanskelig å se størrelsen ordentlig når man ikke har en "normal size" modell ved siden. Den nederste modellen er da definitivt også plus size. |
|
|
|
![]() |
|
|