|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
bits and pieces
|
Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Nå er jeg f*** meg så sint at fy
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Nei, hunden vår er i bånd alle andre steder enn inni vårt hus og på verandaen, som er i 2. etv uten trapp, og rekkverk rundt det hele.
|
|
|
#3 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?NEI! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Nei, hunden slippes kun når vi er oppe på fjellet. Det er en fuglehund, og han stikker selvsagt av hvis han får sjansen, men da til fjells. Jeg synes ikke noe om folk som har hundene løse overalt, spesielt ikke dersom de løper bort til min hund som er i bånd.
|
|
|
#5 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Jeg syns ikke dette var greit, men svaret på spørsmålet ditt blir ja. Jeg har hunden løs i gata, dvs. uten bånd. Men den går fot, dvs. den forfølger meg. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
bits and pieces
|
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?
Nei det var ikke akkurat ment sånn heller for de som har de løse
|
|
|
|
#7 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Personlig hadde jeg tatt tak i kreket og overlevert det til eieren. Hunden altså. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Og det at han er under NAV var relevant fordi ... ?
Sist redigert av Enhjørning : 22-09-10 kl 19:54. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Nei, og når mannen spurte naboen pent om han virkelig turde å ha hunden sin løs i nabolaget, svarte naboen: "selvfølgelig, hun er jo sååå snill ..." Vel hunden er snill, men bjeffer fryktelig mye og virker farlig for barna. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Hva er en NAV-pasient forresten? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Grisejente
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Jeg slipper ikke hundene løse på steder der jeg ser at det/vet at det kan være folk nei.
|
|
|
#13 |
|
Gullfisk
Jepp.
|
|
|
|
#14 |
|
bits and pieces
|
Sist redigert av star : 22-09-10 kl 20:25. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
|
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Jeg tror klient er ordet. Og om du hadde klart å ordlegge deg hakket mer saklig for å belyse problemet med løse hunder, i stedet for å prøve å vrenge ut av deg mest mulig svada for å virkelig få ALLE til å skjønne hvilke håååpløse naboer du har, så hadde du kanskje fått de svarene situasjonen faktisk fortjener også. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Gullfisk
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?Maverick sa det.
|
|
|
|
#17 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?ja ja kjenner meg godt igejn her. jeg har 5 små "illsinte" saker her hjemme. Mie er akkurat slik ser de noen bjeffer de som en gal og løper truende bort dit. Er det noen som løper bort og skriker ja da er leken enda morsommere. Men om noen setter seg ned eller bare prøver å hilse logrer de og snur og tusler rolig tilbake ingenting annet. Er det terrier så er de fleste slik. Og det ligger i deres natur å bjeffe på fremmede. Jeg synes at så lenge dette skjer i oppkjørselen hvor han bor så må da hunden få være løs de få meterne. Og hadde dere giddet å blir kjent med hunden så hadde jo ikke dette her skjedd. Vi har fått nye naboer med to barn og begge elsker hundene mine og er ikke redde men kommer det andre på besøk som begynner å løpe begynner hele bjeffingen på nytt igjen. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?lillemy, det er ikke barna som skal tilpasse seg hunden, det er motsatt. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
can-jur
|
Sv: Dere med hund, slipper dere de løs i befolket område?lillemy, du skal være veldig, veldig, veldig glad du ikke bor i mitt nabolag!!!
|
|
|
|
#20 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() |
Det var ikke det jeg mente hjemme hos oss er det privat eiendom og da skall de tilpasse seg mine hunder ja. Ute på gaten er det noe helt annet, men grunnen til kjøp av enebolig var nettop pga av hundene ingenting annet og ja da skall de få lov til å gå rundt i vår egen ingjerdet hage uten at jeg må gå og bekymret meg for at hva andre nabo barn mener når de selv går inn i vår hage for å leke med hundene!! |
|
|
|
![]() |
|
|