|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Truth is in the x-files
|
![]() Hvilke øretelefoner til iPhone? Helst sånne sportslige inni øret ...Jeg må ha nye, de gamle er nemlig sprengt.
![]() |
#2 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvilke øretelefoner til iPhone? Helst sånne sportslige inni øret ...Jeg kjører Sennheiser, de gir suverent god lyd og jeg anbefaler dem mer enn gjerne. Ligg langt unna BOSE, det er vanvittig overpriset for lydkvaliteten. Etymotic og Adidas har jeg ikke noen erfaring med. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Truth is in the x-files
|
![]() Sv: Hvilke øretelefoner til iPhone? Helst sånne sportslige inni øret ...Og fjerkontroll på ledningen fungerer greitt? Og de tåler litt, aka ikke bare ræl?
![]() |
#4 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Hvilke øretelefoner til iPhone? Helst sånne sportslige inni øret ...Sennheiser er bunnsolide saker. Fjernkontrollen på ledningen funker akkurat som iPhone sin. Du har vel ikke volumkontroll, men det vet jeg ikke om du har på noen av iPhone-modellene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvilke øretelefoner til iPhone? Helst sånne sportslige inni øret ...Jeg trenger øretelefoner med klokker. Ikke slik man pakker inn i ørene. Hva anbefaler dere da? (Med mikrofon)
![]() |
Emneord |
iphone, øretelefon |
|
|