Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby

Tips om godt turtøy - bukser og sko

Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-09-10, 10:36   #1
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Tips om godt turtøy - bukser og sko

Jeg innser at jeg har blitt en slik som kan ha nytte av ordentlig turtøy. Selv om det ikke er superofte, så er det ikke så digg å gå på halvblaut skogstur med converse, åletrange olabukser og skinnjakke.

Skalljakke, og en lett vindjakke skaffet jeg meg på salg på Stormberg i fjor, i år trenger jeg en bukse, og kanskje et par gore tex-sko.

Buksa må være myk og god å bevege seg i, vannavstøtende, men ikke klam. Gjerne cargo-ish, men intet must.

Skoene må være ...tja? Brukbare og fine? Jeg har virkelig ikke peilig på hva jeg skal se etter der.

Klærne skal i all hovedsak brukes til turer i skogen og lek, så det trenger ikke være fjellstøvler, akkurat.

Pris har selvsagt litt å si, og får jeg tak i det på Nordbysenteret så er det kjekt, siden jeg skal dit om ikke så lenge. Evt. på nett.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:12.