|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Superbasinella
|
Ilaparken. Hvor parkere?Tenkte jeg skulle ta med meg barna til Ilaparken på lørdag. Men jeg klarer ikke helt å se for meg hvor jeg kan parkere. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
På vei
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ilaparken. Hvor parkere?Det er vel en parkeringsplass nede ved Skansen. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ilaparken. Hvor parkere?Ellers så går det an å kjøre gammelveien mot fosen - i hanskemakerbakken, utenfor en kiosk, en spa og en frisør er det parkeringsplasser. Jeg vet ikke om disse er reservert kunder, men de er iallefall gratis.
|
|
|
#8 |
|
X First Lady
Sv: Ilaparken. Hvor parkere?Om du vil unngå trafikken i byen på en lørdag så kan du jo også parkere ved Trondheim spektrum/ stadion som ligger på Øya og gå brua over. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
blid
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Ilaparken. Hvor parkere?Jeg tror at jeg ville parkert ved Trondheim Spektrum og gått over brua mot Ila-kirka
|
|
|
#13 |
|
X First Lady
Sv: Ilaparken. Hvor parkere?
Rett ved Stadion (Friidrettsbanen) er det parkering og parkeringsautomat. Ligger mellom stadion og blokkene. Vi parkerer der ofte da lillesøster trener friidrett. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
X First Lady
Sv: Ilaparken. Hvor parkere?Skulle det mot formodning være fullt ved stadion noe jeg tviler på så er det en liten parkeringsplass i Klostergata rett etter nr 72 til ve like før du kommer til stadion. Min gamle farmor bodde der |
|
|
|
![]() |
|
|