|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Firebarnsmor
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Minstefrøkna er halvannet år og mangler vintersko til vinteren. Hun har et par Viking Thermo i str 22, men må ha et par GoreTex i tillegg.
|
|
|
#2 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Går an å kjøpe 22, og så evt hive en såle nedi
|
|
|
#3 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?
|
|
|
#4 |
|
MORMOR
Medlem siden: Sep 2008
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Jeg ville også gått for superfit, eller ecco. Det er lette, fine sko til småbarn.
|
|
|
|
#5 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Jeg har vært veldig fornøyd med både Viking og Ecco sine GoreTex sko.
|
|
|
|
#6 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Til små barn er jeg mest fornøyd med superfit og Ecco. Synes superfit er best faktisk. Kjempegode, vanntette, superlette og myke. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Fysio til treggående lillebror sa iallefall at snøring er best pga bedre justeringsmuligheter
|
|
|
#11 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Vi har hatt snøring, men disse har veldig gode borelåser. Veldig gode til å regulere med. Enkelte borelåser er så stive at man ikke får flytta på de. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Som Nin sier!
|
|
|
#13 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Vi har også hatt god erfaring med Superfit i det siste. Og viking sine (ikke de veldig dyre, de synes jeg er for "stive", men de som har vært å få tak i på XXL de siste årene for ca. 499,-) |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Veldig fornøyd med Ecco, men hører mye bra om Superfit også. Men jeg var dagmamma for en jente som hadde Superfitsko, og de var nesten for myke. De "kollapset" liksom i skaftet.
|
|
|
|
#18 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Jeg ville kjøpt de forede skinnskoene til Ponny. De er kjempebra, og varmer godt. De hadde også plass til gode hjemmestrikka ullsokker. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Øyboer
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Jeg er ikke spesielt aktiv ute, men jeg er varm nok med vanlige goretex uten for og ullblandingsokk helt ned til -15 grader. Men det er veldig vikitg å bruke blandingsokk og ikke hjemmestrikka sokker i rein ull. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
Sv: Hvilke type GoreTex vintersko skal jeg kjøpe til minste?Og så ullsåle i bunn! Ullsåle ullsåle ullsåle
|
![]() |
|
|