Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-02-07, 21:56   #1
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

10 års bryllupsdag - og jeg får feire det hvordan jeg vil. Begynnelsen av juli, uten barn selvsagt.

Jeg vil ha en (lang)weekend til et romantisk (men ikke klissete sted), må være rimelig urbant (fullstendig ikke-primitivt!!!) og helst ikke være for mange tidssoner unna.

Where to go? Jeg tenkte på Venezia, som jeg elsker og gjerne vil vise gubben, men det er vel mareritt i juli? Med tanke på turist-kaos altså?

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.


Sist redigert av Miss Norway : 13-02-07 kl 22:38.
Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:21   #2
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Ville gå for Siena jeg. Masse flott kunst, ikke så turistisk som Firenze. Vet ikke med tempen i juli.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:30   #3
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Jeg var der i august en gang og hadde det kjempefint. Varmen var ikke noe problem.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:33   #4
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Hva med Lisboa? En utrolig flott by.
Ellers så er jo Paris stedet for romantikken. Vi hadde vår bryllupsreise dit.
Budapest er forøvrig en by jeg kunne tenke meg å dra til igjen. Var der for lenge siden som 15 åring.
Barecelona er jo byen om en vil oppleve kultur, kunst, arkitektur, mat og ikke minst moter.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:40   #5
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Barcelona?

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:42   #6
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Hva med Praha ? Har hørt mye bra om denne by.

__________________
storebror 1997 og lillebror 2003
Moral er bra ! Dobbeltmoral er dobbelt så bra !!
Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:52   #7
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Gode forslag så langt! Siena - er det bra nok shopping der for mor da?

Barcelona og Paris har vi vært så mange ganger i, så det vil jeg ikke. Istanbul høres litt småskummelt ut - vil vi bort dit liksom? *fisefin*

Vi skal forresten til Spania to uker senere, så vi må ikke ha sol og bading liksom.

Har bare vært i Praha en gang tidligere, men det gav egentlig ikke særlig mersmak.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 22:53   #8
kiddo
På flyttefot.
 
kiddo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 1.570
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Grattis med jubileumsår, Missa Vi har 10-årsdag i august og er i ferd med å planlegge en ukes "bryllupsreise" (som vi aldri fikk tatt den gang) til Mallorca i september.
Jeg fant etter mye tenking ut at jeg setter aller mest pris på sol, bad og slaraffenliv når sommeren er på hell, samtidig som prisene er mye lavere. Vi har holdt av junior suiten her www.aimiahotel.com

Ellers ville jeg nok holdt meg unna Venezia i juli, tror jeg. Men det er jo så mange andre fine steder; Dubrovnik, Roma, Gardasjøen, Siena, Pisa, Antibes, Barcelona osv

__________________
Jente 1997 Gutt 2005
--Den som kaster den første stein har i det minste et snev av originalitet--
kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:15   #9
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Istanbul høres litt småskummelt ut - vil vi bort dit liksom? *fisefin*

Istanbul er en flott by, men jeg vet ikke hvor varmt det er der i juli ... Mange fine severdigheter i alle fall, og liten nok til å gå til de fleste av dem. Her er noen bilder fra vår tur i 2004 - januar, tror jeg (tatt av mannen):

Flott utsikt



Inne i den siste sultanens hjem (Tokapi?)



og fra et fruktmarked på den asiatiske siden:

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-02-07, 23:59   #10
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.559
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Blir New York for mange tidssoner?

Tenk deg å ligge strekk ut i Central Park og nyte solen, bo på luksushotell, spise ute om kvelden på overfancy restauranter, handle deg blakk i butikker på fifth avenue og kanskje få med deg en forestilling på Broadway... Hadde vært noe det.

Pepper Lemon er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 00:08   #11
Eia
Permakulturell
 
Eia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 5.906
Blogginnlegg: 125
Eia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner tilEia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Når det gjelder Italia, er selvsagt Roma en sikker vinner. Jeg likte meg også veldig godt i Firenze. Veldig velholdt bysentrum. Og laange shoppinggater for de som liker det.

__________________
"Jeg er forbauset over at noen legger så mye vekt på krevende skatteforhold at de flytter fra det land det er en Guds gave å være født i." Olav Thon
Eia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 00:50   #12
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

Blir New York for mange tidssoner?

Tenk deg å ligge strekk ut i Central Park og nyte solen, bo på luksushotell, spise ute om kvelden på overfancy restauranter, handle deg blakk i butikker på fifth avenue og kanskje få med deg en forestilling på Broadway... Hadde vært noe det.

Skal dit i september!

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 00:53   #13
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Opprinnelig lagt inn av Eia, her.

Når det gjelder Italia, er selvsagt Roma en sikker vinner. Jeg likte meg også veldig godt i Firenze. Veldig velholdt bysentrum. Og laange shoppinggater for de som liker det.

Roma er et godt valg - vi var innom der på selve bryllupsreisen så kanskje en trip down memory lane (Spansketrappen) hadde vært noe... På den annen side var det forferdelig varmt dengangen husker jeg - vi kom oss aldri inn i Peterskirken for vi orket ikke dekke til armer og bein...

Firenze har jeg aldri vært i!!! Eller Milano!!! (spørs om Mr.Norway går med på siste, han kjenner shopping-lusa på gangen )

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 00:53   #14
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Hm.. Jeg har ikke vært i så mange storbyer, og aldri på en løøøøv-tur, men vil gjerne anbefale Berlin og London.

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 01:02   #15
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Om du er spenstig og har ork til det (med tanke på litt tidsforskjell), så vil jeg virkelig anbefale Hong Kong. I just love that city.

Og jeg hadde glatt dratt på en femdagers tur til Hong Kong jeg!

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 01:10   #16
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.728
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Jeg har hørt veldig mye bra om Malta. Hvorvidt Valetta kan regnes som urbant vet jeg ikke.

Ellers vil jeg gjerne foreslå Wien og Geneve for sommertur.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 01:14   #17
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Milano har jo mer en shopping å by på.
Der kan man tusle rundt en evighet og titte også.
(man må jo uansett tusle masse siden de har ørten småbutikker)
T-banen var kjempekjekk å ta der (jeg printet ut kart over stasjonene hjemme før vi dro da) og t-banen går OFTE. (hver 2-3 minutt i rushtiden)

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 01:45   #18
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.619
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Om du er spenstig og har ork til det (med tanke på litt tidsforskjell), så vil jeg virkelig anbefale Hong Kong. I just love that city.

Og jeg hadde glatt dratt på en femdagers tur til Hong Kong jeg!

Jamen dit skal vi også antakelig snart! *Globetrotter* Helt enig, elsker den byen.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 02:17   #19
Pastill
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Innlegg: 5.952
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Hva med Tallin?? De har jo spahoteller og sånt til gode priser...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-07, 03:20   #20
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Bryllupsdagsfeiring til sommeren - hvor i all verden?

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Eller Milano!!! (spørs om Mr.Norway går med på siste, han kjenner shopping-lusa på gangen )

Du liker ikke Milano. Trust me! Jeg har vært der en gang, og aldri mer. Det er stygt, grått, ikke italiensk, svindyrt, mote ja - i massevis, svindyr sådan, og hippe mørke nattklubber med masse dop. Absolutt ikke romantisk. Hater Milano.

Firenze og Roma er topp om du vil til Italia!

Barcelona og Madrid er topp! Barcelona utgår vel kanskje i og med at du har vært der mange ganger. Madrid er fryktelig varmt i juli, august.

Amsterdam er topp! Min favoritt i Europa.... sukk...

og om du vil ha fantastisk kombinasjon av shopping, storby og strand og slaraffenliv, så er Palma på Mallorca helt topp!!

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no