|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() BH-størrelser ... igjen og igjenSelv om jeg fortsatt mener at bh-er ikke skal være så stramme at man kan lagre alt ekstra fett på overkroppen i dem, så innser jeg at jeg har vært litt for langt mot den andre ytterligheten i min redsel for bulker på ryggen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: BH-størrelser ...igjen og igjen70DD vil nok passe deg bedre enn 75DD hvis du normalt bruker 75D.
![]() |
#5 |
En som trener
|
![]() Sv: BH-størrelser ...igjen og igjen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Epikur
|
![]() Sv: BH-størrelser ... igjen og igjenKjøp 70 og en forlenger. Den vider seg ut etter en stund og så kan du kaste forlengeren.
![]() |
#7 |
Live and let live
|
![]() Sv: BH-størrelser ... igjen og igjenJeg tror det bare er en sjanse å ta. Når jeg brukte 70D, så var noen av BH-ene 70 D, og noen 70DD, og begge passet like bra, det var bare merkeavhengig. Jeg stemmer for å kjøpe 70DD og en forlenger.
![]() |
#8 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: BH-størrelser ... igjen og igjenJeg var butikksjef i en undertøysbutikk i ett år og da lærte jeg noe nytt: |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: BH-størrelser ... igjen og igjenJa, det har jeg også hørt. Nå bestilte jeg en i 75DD siden det var det de hadde i den modellen, så får jeg bare se om den passer. I dag fikk jeg en fra Fantasie i posten, 80C, og den passet veldig bra. Varierer jo litt fra merke til merke også, Takk for svar! |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Nybegynner
Medlem siden: Sep 2008
![]() |
![]() Sv: BH-størrelser ... igjen og igjenBare hyggelig. |
![]() |
![]() |
![]() |
|