|
Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Kjæresteweekend - hvor?*poff* Sist redigert av MokkMokk : 28-12-07 kl 22:29. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Hvis målet først og fremst er å være kjærester og ikke turister, ville jeg ikke dratt så langt. København er en nydelig by å være kjærester i: fin arkitektur, hyggelige restauranter med god mat, masse bra shopping, kort og billig å reise til. I det hele tatt et utmerket reisemål for noen som bare vil ha det hyggelig en helg eller så. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Jeg er enig med Teofelia at København er en fin by som er ypperlig for kjærestetur. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
trøtt
|
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Innenlands: Hva med en tur på spa? Det er jo deilig og avslappende. En tur på et høyfjellshotell? Et flott hotell (jeg har riktignok ikke bodd der selv, men vet godt hvor det er da det er ikke veldig langt fra hytta) er dette: http://www.tuddal.no/ Det er idefinitivt kke noe spa, men det blir helt sikkert en meget rolig weekend. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
I farta!!
|
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Å nå ble jeg glad for å lese tips, vi skal på kjærestetur til København i mai. Gleder meg veldig
![]() |
#6 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Amsterdam er en meget koselig storby, og passelig avslappende. Og kort nok reisevei så ikke reisen blir lengre enn oppholdet ...
![]() |
#8 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Vi var i Praha nå i helgen, og det kan absolutt anbefales.
![]() |
#9 |
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Ganske fint å vasse rundt i Paris og være kjærester også, ellers så underskriver jeg forslagene om København og Amsterdam.
![]() |
#10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?PARIS
![]() |
#12 |
Hvor: Akershus
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Amsterdam! Absolutte favoritt i Europa!
![]() |
#14 |
Har fått nytt nick
|
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Edinburgh! Norwegian flyr direkte dit nå, og det er ikke så dyrt. Mannan min skal dit i April på guttetur med broren og to fettere, og de betalte 748 kr. tur/retur hver. Ikke er det langt å fly, byen er en kort tur fra flyplassen og også en overkommelig størrelse sånn at man kan gå over alt. I tillegg er det en super by, både for shopping og ting å se på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Duracell
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rivieraen-Vestfold
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Det spørs vel litt hvor mye du vil legge i turen også...
![]() |
#16 |
Nybegynner
Medlem siden: Jun 2013
![]() |
![]() Sv: Kjæresteweekend - hvor?Anbefaler Krakow - en romantisk by med nydelig arkitektur og gode restauranter, flyturen tar bare ca. 2 timer! Sist redigert av Adrienne : 25-06-13 kl 10:35. Årsak: Fjernet link til blogg. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|