Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Hvilken buss fra Drammen til Nordbyv./Solumsbukta?

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 28-09-10, 12:01   #1
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Hvilken buss fra Drammen til Nordbyv./Solumsbukta?

Sitter og vurderer fastleger. Fått anbefalt en i Nordbyv., ved Solumsbukta. Noen som vet hvilken buss som går dit?

Vi bosetter oss i Solbergelva. Må vel bytte buss i Drammen sentrum da, går vel ikke buss direkte fra Solbergelva og nordbyveien?

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 12:19   #2
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken buss fra Drammen til Nordbyv./Solumsbukta?

Det var da fryktelig langt unna du skal ha legesenter. 48 minutters busstur.
Her kan du søke i rutetabellene.
http://www.nettbuss.no/category.php?categoryID=23

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 12:26   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken buss fra Drammen til Nordbyv./Solumsbukta?

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Det var da fryktelig langt unna du skal ha legesenter. 48 minutters busstur.
Her kan du søke i rutetabellene.
http://www.nettbuss.no/category.php?categoryID=23

Hvor får du 48 min fra?

Ut i fra det vi har regnet ut tar det 19 min fra Solbergelva og til Drammen, og 15 min fra Drammen sentrum til Nordbyveien? Blir vel 34 min.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 12:30   #4
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken buss fra Drammen til Nordbyv./Solumsbukta?

Mulig det var inne på VKT jeg søkte da jeg fikk opp 48 min. Kan visst søke der også. (EDIT: ja, det var der, men det var visst en Timesekspress ellerno fra Solberg til Drammen, det kan vi bare se bort fra. Bedre med lokalbuss)
Uansett kan du sikkert legge inn litt forsinkelsestid.

Jeg har forøvrig en fin fastlege mye nærmere der du bor. Ung, kjekk mann. Aner ikke om han har ledig, men iallefall ville jeg prøvd å få noe nærmere. Men er du veldig sjelden hos legen, så går det vel greit med en sjelden busstur.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-10, 12:32   #5
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.882
Blogginnlegg: 17
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken buss fra Drammen til Nordbyv./Solumsbukta?

Opprinnelig lagt inn av Verity, her.

Mulig det var inne på VKT jeg søkte da jeg fikk opp 48 min. Kan visst søke der også.
Uansett kan du sikkert legge inn litt forsinkelsestid.

Jeg har forøvrig en fin fastlege mye nærmere der du bor. Ung, kjekk mann. Aner ikke om han har ledig, men iallefall ville jeg prøvd å få noe nærmere. Men er du veldig sjelden hos legen, så går det vel greit med en sjelden busstur.

Tar gjerne i mot tips om fastlege på PM, vertigo! Kanskje du kan si litt mer om han også? Jeg fikser ikke leger som tydelig er stresset og har det travelt.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:52.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no