|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
5barns mamma
Medlem siden: Nov 2008
![]() ![]() ![]() |
Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Jeg har krøller, men også behandlet hår ( lyse striper ) og bruker Redken full controll, Redken soft og Redken for krøller.. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Javel?
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags shampo og balsam bruker dere?Jeg har også krøller (eller Krøller (!)), og jeg bruker nå Redken all soft både shampo og balsam. Den er ganske ok. Ellers har jeg omtrent brukt alt som finnes mellom himmel og jord av hårprodukter. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
5barns mamma
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags shampo og balsam bruker dere?Tja jeg bruker vell egentlig ikke så mye styling produkter for tiden, bare en varmebehandler fra loreal, eller redken når jeg retter ut håret. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Metallica!!
|
Sv: Hva slags shampo og balsam bruker dere?Redken real control og redken color ett eller annet.
|
|
|
#5 |
|
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
Sv: Hva slags shampo og balsam bruker dere?Jeg har krøller (og brusete) hår. Har sverget til Pantene (som nå ikke finnes mer i Norge? |
|
|
|
|
|
#7 |
|
saftig
|
Sv: Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Jeg bruker Nisim sjampo for normalt til fett hår. Den har gjort mitt hår mindre fett og hodebunnen kløfri. Balsamen av samme merke dugde IKKE, den kommer til å gå i søpla.
|
|
|
#8 |
|
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
Sv: Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Jeg har überglatt, mykt hår som består av mange, relativt fine hårstrå. Mitt hår trives best med proteinshampooer som ikke gir for mye fukt. Favoritten er Kerastase Résistance, den lysegrønne serien. Ellers bruker jeg Sebastian Professional Light shampoo og balsam for tida. Jeg har kort hår, men det farges ofte, og jeg bruker enten føner eller rettetang hver dag.
|
|
|
#9 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Big sexy hair shampoo og balsam. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Snikende Ullteppe
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Jeg har krøller og svitsjer litt. Blå eller grønn Redken. Nå bruker jeg John Frieda sin for brunt hår.
|
|
|
#11 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Jeg bruker Label M som selges på Toni & Guy-salonger. Bytter litt på å bruke en som heter Colour stay og en som heter Treatment. Har tidligere brukt Redken og Kerastase, men er mest fornøyd med Label M (som ikke er testet på dyr).
|
|
|
#12 |
|
keep on dreaming
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Bruker shampo, balsam og kur fra Sebastian Penetraitt, har ganske rett hår som er litt stripet og lysnet. Bruker skum fra Sebastian også (Sebastian Texturizer), samt spray (Sebastian Trilliant) for varmebeskyttelse, glans og hold. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Jeg har krøller, rare krøller og jeg farger håret. Jeg er veldig fornøyd med Kerastase sin serie for krøllete hår. Nå er det superkort og da bruker jeg en eller annen Loreal shampoo, men den funker ikke når krøllene stikker frem.
|
|
|
|
#14 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Det merket som måtte stå lettest tilgjengelig i hylla på Rema1000 den dagen. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva slags sjampo og balsam bruker dere?Mitt hår lar seg lettest beskrive som hamp.
|
![]() |
|
|