|
|||||||
| Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
| Se resultatene: Hvilken spillekonsoll er best? | |||
| Playstation |
|
8 | 21,05% |
| Xbox |
|
0 | 0% |
| Wii |
|
25 | 65,79% |
| Who cares. |
|
5 | 13,16% |
| Deltakere: 38. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Ute på tur
|
Hvilken konsoll er "best" til små barn?Vi har bestemt oss for å bytte ut den snart 9 år gamle xboxen.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Har hatt alle, og mener defintivt Wii er best til barn
|
|
|
|
#3 |
|
Har ikke tittel
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Wii har jo Mario. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?PS3. Nye bevegelses dingsebomsene er bedre til ps3 ell wii. Og bedre spill på ps3, bedre grafikk. Oppsett ,alt.
Sist redigert av Honda : 03-10-10 kl 21:45. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Vi gikk for PS3 pga at det er en bluray-spiller. I tillegg bruker vi den som mediesenter.
|
|
|
#7 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Vi har Wii, komme og la gutta teste Mariokart?
|
|
|
|
#8 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Rogaland
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Vi har begge deler (nåja bare PS2 da), og syns absolutt at Wii er best til barn.
Kan du fortelle mer om dette?
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?
Vi bruker xbox 360-en på samme måte, det er genialt. Vi har koblet opp xboxen til pcen og hjemmekinoen slik at alt vi laster ned kan sees direkte på lerretet/tven via xboxen, og vi kan spille musikk, se bilder og spille osv. På PS3 kan man gå direkte inn på internett via mediesenteret, jeg tror det går an med xboxen også men jeg har ikke prøvd.
|
|
|
#11 |
|
Nymotens gammeldags
Hvor: Stavanger
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Det rattet har vi også, det er sjeeenialt. Skal kjøpe ett til.
|
|
|
#12 |
|
www.bomulls.no
|
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Wii, weeeeee!!
|
|
|
#13 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Herremannen kjøpte seg X-box360 for bursdagspenger, og jeg synes så langt det er utrolig dårlig utvalg av spill som passer for barn. Det er alt jeg har av innspill.
|
|
|
#14 |
|
Ute på tur
|
Mario er kul han, men Crash bandicoot er jo så gøy da! Jeg kjenner at det blir litt vanskelig å velge han bort, ellers er jeg med på alle argumenter om Wii.
|
|
|
#15 |
|
Den paranoide androide
Medlem siden: Aug 2009
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Vi brukte å ha en Wii, og hadde både Mario Kart og Super Mario Galaxy. Det ble spilt litt, men det som oftest ble dratt fram var legospillene på xbox 360. Vi byttet til slutt Wii-en inn i en PS3 (med et heftig mellomlegg), kjøpte LittleBigPlanet, og har ikke angret et sekund. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Passiv
|
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Vi har alt. Dere burde kjøpe PS3. Kommer motionkontrollere til den nå - og da slår den wii ned i støvlene på alle plan. Samt at den som nevnt er et ypperlig mediesenter med trådløst nett og avspilling av alle nedlastbare videoformater samt mp3. Hadde jeg visst hvor kul den er tidligere så hadde vi kjøpt den da den ble lansert. Enda jeg aldri spiller noe som helst. |
|
|
|
#17 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
Sv: Hvilken konsoll er "best" til små barn?Wii er morsomt på bevegelsesspill, men altfor uforutsigbar for mer nøyaktige brettspill. Vi har både Wii og Playstation 2, og Playstation er klar vinner på spill der de skal være nøyaktige og utvikle kompetanse. Vi ønsker oss derfor Playstaion 3 etter hvert, da det ikke lengre produseres nye spill til 2. Playstation var også mye enklere for de minste å bli gode på, da det kunne "læres" på en helt annen måte. F.eks. Lego Indiana Jones på Wii krever både wiikontroller+ nunchuck i bevegelsene, og det er mer utfordrende å håndtere. Lillebror på 5 syntes rett og slett det var demotiverende. Men sportsspill på Wii liker de. Mario liker ingen av dem. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Type R ;)
Hvor: Nord
Det er kommet og vi har det til ps3 og det er mye bedre en wii
|
|
|
|
#19 |
|
XXX
Hvor: Orkdal
Jeg har Crash Bandicoot til Wii.
|
|
|
#20 |
|
Passiv
|
Ah - jeg skal handle det til jul, så jeg var liksom på at da kommer det til jul. Sorry. |
|
![]() |
|
|