Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg sofa med plass til mange!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-10-10, 18:06   #1
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Vis meg sofa med plass til mange!

Vi ønsker oss ny sofa, gjerne i U-fasong, men må ikke være det. Vi er 5 i familien, i tillegg har vi ofte besøk, så den bør romme mange. Er det noen som har sett noen fine sofaer som kan passe?

Gammel 03-10-10, 18:34   #2
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg sofa med plass til mange!

Vi har denne sofaen: http://www.living.no/newsread/produc...5.aspx?ID=2843

Vi elsker størrelsen og at hele familien kan ligge rett ut i den samtidig. Det er umulig å sitte "pent" i den, men det er ikke så farlig på daglig basis hjemme hos oss. Dessverre er den ikke så slitesterk som vi hadde ønsket. Vi betalte ikke den prisen som er oppgitt heller.

Gammel 03-10-10, 18:43   #3
Nå også i farger

Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Vi har denne i grå. Får plass til mange i den. Vi er seks i familien.
Vi kan ligge tre-fire voksne i den, ellers har den plass til et helt fotball-lag.

http://www.trendmobler.no/dynamic.as...=200&sm=milano

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 18:50   #4
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Ikea Karlstad 3-seter med 2 sjeselonger, alternativt med toseter imellom sjeselongene.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-10, 19:17   #5
Nin
MORMOR

Nin sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Nin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de flesteNin er kulere enn de fleste
Standard

Ah, vi har en hesteskosofa med plass til 8 stykker i.
Men åhhh jeg husker ikke hva den heter. Den er fra møbelringen.
Den ligger i interiørtråden som var her inne. Hm. Skal prøve å lete.

Gammel 03-10-10, 19:19   #6
amor
Den som gir seg...

amor sin avatar

amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Vi har også sofa med plass til mange. En slags modulsofa fra Bohus. Hva den serien heter husker jeg ikke, men vet at den fremdeles er i salg. Finnes sikkert på bohus.no.

Gammel 03-10-10, 19:50   #7
lillamamma
Aktiv

Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Oslo
lillamamma har et hav av muligheter foran seg
Standard

Vi har den største hjørnesofaen til Karlstad (IKEA).
Valgt pga størresle, fasong, pris og barnevennlighet (vasker trekkene i maskin på 30 gr. med Milo ved behov, går helt fint selvom de egentlig skal renses).

Ikke kjempefancy, men det kan vi få oss når barna har slitt ut denne sofaen og flyttet hjemmefra.

Gammel 03-10-10, 20:36   #8
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Vi har en utrolig god og slitesterk sofa fra danske Skalma, modell Creativo. Modulsofa du kan sette sammen selv til passende størrelse - helt genialt!! Den er stilren og pen, fåes i mange ulike farger/tekstiler og kan altså skreddersyes etter behov. Ikke minst er den fantastisk både å sitte i og sove på!

Gammel 03-10-10, 20:43   #9
Erica
Hekta

Erica sin avatar

Hvor: Indre Østlandet
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Lurer litt på denne, men er usikker på disse løse ryggputene.

Gammel 21-06-11, 22:46   #10
Pesten

Pesten sin avatar

Medlem siden: Feb 2011
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Vi har kjøpt oss sofa fra Bolia + puff. Satser på at alle får plass. Puffen er svær. 120 cm lang.

Gammel 24-06-11, 21:02   #11
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Vi har kjøpt oss sofa fra Bolia + puff. Satser på at alle får plass. Puffen er svær. 120 cm lang.

Denne + pall har vi også kjøpt

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-06-11, 21:05   #12
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Er det noen som har sett noen fine sofaer som kan passe?

Niks. Det er nok ikke meg dessverre.

Jeg klarer ikke å holde meg unna!

Gammel 24-06-11, 21:22   #13
Snuppa
Lengter etter sola

Snuppa sin avatar

Hvor: Trondheim
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pesten, her.

Denne skulle vi også kjøpe, men kom ikke så langt når salget var. Får se ved en senere anledning!

Gammel 24-06-11, 21:24   #14
Unicorn
Står på egne ben

Unicorn sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
Unicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populærUnicorn er populær
Standard

Vi har noe ala denne, syns det er veldig god plass i den!! Kjøpt på bohus.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:25.