|
|||||||
| Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Hva oppbevarer dere på vaskerommet?..sånn bortsett fra skittentøy? Og hvordan er ting organisert? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?På vaskerommet har jeg en sånn lagerreol, og der står det vaskemidler, kluter, og alt annet man ikke vet hvor man skal putte ellers. Skoimpregnering, lyspærer, ja alt mulig rart. |
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Vi har vaskemaskin på badet, og når jeg leser om at "rotet" dere kan ha på vaskerommet bekrefter det følelsen av at jeg ønsker meg vaskerom...
|
|
|
#4 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Vaskerommet mitt er knøttlite, så det er ikke veldig god plass til oppbevaring.
|
|
|
#6 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Vi har kombinert vaskerom og "grovinngang" (eller hva det kalles). Skittentøyet vårt oppbevares ikke der, men i kurver på badet i 2. etasje.
|
|
|
|
#7 |
|
Nybegynner
Medlem siden: May 2010
![]() |
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?vi har vaskerom som er nokså stort.så der har vi vaskemaskinvel og merke.tørketrommel,fryseskap,verktøy.oppbevarer andre ting der åsså. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Jeg har to kurver til skittentøy der nede, og en oppe på badet. Tungvint, egentlig, jeg savner å ha bad og vaskerom i samme etasje, nå er badet i 2. etasje og vaskerommet helt nede i kjelleretasjen. Stønn. God trim da, det skal være sikkert og visst.
|
|
|
#10 |
|
geskjeftig
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Vårt vaskerom er ikke forbilledlig som det er, men når det er ferdig, ønsker jeg å ha et godt sorteringssystem for skittentøy der, god benkeplass til bretting av klær, plass til å henge opp vått tøy, en grovvask/mulighet til å spyle av barnehagetøy, plass for alt av vaskemidler, støvsuger og tilbehør, og mulighet til å la strykebrettet stå fremme. Vi har et ganske stort vaskerom, med andre ord.
|
|
|
#11 |
|
can-jur
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Vaskemaskin og tørketrommel, uhorvelige mengder skittentøy og rent tøy.
|
|
|
|
#12 |
|
WF: BNBE
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Vi har et lite vaskerom, og gjorde noen grep der i fjor som jeg er godt fornøyd med.
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Arbeidsklærne til samboeren min, regnklær/dresser etc, støvler/ arbeidssko/ mine joggesko og vaskesaker.
|
|
|
#14 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?En diger haug med skittentøy. Stort mer er det ikke plass til. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Oppbevarer ingen ting annet enn skittentøy og vaskemidler. Vi har ekstra toalett og dusj der da.
|
|
|
#16 |
|
navnet sjemmer ingen
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Rødvin, skittentøy, tomflasker, et stort kjøleskap, et stort fryseskap, 5 overskap med altslags (burde vært ryddet) og sikker mer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Vi har vaskerom/bad i kjelleren og der er det stappfullt.
|
|
|
#18 |
|
Har bakt søte kaker
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Vaskerommet vårt er veldig lite og ser sånn ut:
|
|
|
#19 |
|
Curlingkone
|
Sv: Hva oppbevarer dere på vaskerommet?Vi har også veldig lite vaskerom. Der har vi dusjkabinett, vaskesøyle, brettebenk og tørkeskap. Det er også to overskap, og skuffer under deler av benken.
|
![]() |
|
|